ביוון טוענים: מכבי תל אביב התנגדה להסכם השכר ביורוליג

יאניס ספרופולוס, שמעון מזרחי
יאניס ספרופולוס, שמעון מזרחי | עדי אבישי

ב"SDNA" דווח כי הצהובים, יחד עם פנאתינייקוס ואולימפיאקוס, הצביעו נגד הסיכום בין הנהלת המפעל לארגון השחקנים בטענה שהיו מעדיפים להגיע עצמאית לסיכום עם השחקנים

(גודל טקסט)

מתווה החזרה לפעילות ביורוליג פורסם אתמול (חמישי) בתום ועידת בעלי המניות, אך לא רק על כדורסל דובר בישיבה, אלא גם על חוזי השחקנים. ראשי הקבוצות אמנם הגיעו להסכם עם ארגון השחקנים, אולם ב"SDNA" היווני דווח היום כי מתוך 11 הקבוצות שמחזיקות ברישיון ליורוליג לעשור הקרוב, מכבי תל אביב הייתה אחת מבין אלו שהצביעו נגד ההסכם, יחד עם אולימפיאקוס ופנאתינייקוס.

על פי ההסכם, השחקנים יקבלו 85% משכרם במקרה שהעונה תחודש, בעוד במקרה של ביטול סופי הם יקבלו 80%, כאשר כל המועדונים מחויבים להעביר את התשלום לא יאוחר מה-15 באוגוסט. בדיווח נכתב כי ישנן קבוצות שהיו מעדיפות להגיע להסכם עם השחקנים באופן עצמאי ולא להיות כפופות להחלטות שהתקבלו על ידי ארגון השחקנים והנהלת המפעל.

ביוון הבהירו כי ההסכם מהווה בעיה למכבי תל אביב וליווניות כי הן הקבוצות "שמוציאות מהכיס בין 7-10 מיליון יורו בשנה", בניגוד למועדונים כמו ברצלונה וריאל שבהם ההכנסות מקבוצות הכדורסל זניות יחסית, או צסק"א מוסקבה שמקבלת תמיכה כספית מהממשל הרוסי.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי