יאניס ספרופולוס: "אם ההנהלה תתערב, אעזוב את מכבי ת"א"

יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס | דני מרון

המאמן היווני התראיין באתר היורוליג וסיפר על סוד ההצלחה של הצהובים העונה: "כל אחד יודע מה הוא צריך לעשות. קבוצה היא כמו מכונה, אם תוציא חלק אחד היא לא תעבוד". המשך העונה: "כולנו מתגעגעים לכדורסל"

(גודל טקסט)

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס התראיין היום (רביעי) באתר היורוליג וסיפר על סוד ההצלחה של קבוצתו לאחר שהבטיחה את מקומה בפלייאוף לראשונה מאז 2015: "אנחנו עובדים ממש קשה וכל אחד יודע מה הוא צריך לעשות על המגרש. כל השחקנים הבינו שיש להם חלק גדול בהצלחה. קבוצה היא כמו מכונה עם המון חלקים קטנים, אם תוציא רק חלק אחד המכונה לא תעבוד".

ספרופולוס אמר כי אחד הגורמים המשמעותיים בהצלחה היה השקט המקצועי: "ההנהלה כלל לא התערבה בבניית הקבוצה. אף אחד לא אומר לי מה לעשות ואני עושה את מה שאני מאמין. ברגע שיתחילו להתערב בנושא המקצועי אני אעזוב".

היווני המשיך וסיפר איך הוא מתמודד עם הלחץ במועדון הצהוב: "אני תמיד עובד בקבוצות לחוצות. אני אוהב סביבות כאלה כי ככה אני משתפר. זה סוג טוב של לחץ, כזה שגורם לך לעבוד קשה יותר ולא מוריד אותך למטה".

לגבי המשך העונה: "זו החלטה של ארגוני הבריאות והממשלה. כמובן שאנחנו רוצים שהעונה תימשך ואנחנו מאוד מתגעגעים לכדורסל, זה לא קל להישאר בבית, אבל הדבר הכי חשוב הוא בריאות השחקנים, המאמנים, השופטים ושאר אנשי הצוות. אני מקווה שהמצב ישתפר וממה שאני מבין כולם מתחילים לאט לאט לחזור לשגרה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי