"ארבע ערים בין המועמדות לארח את המשך עונת היורוליג"

סקוטי ווילבקין
סקוטי ווילבקין | אתר היורוליג

לפי הדיווח, מסתמן שאחת מבין אתונה (יוון), בלגרד (סרביה), קלן (גרמניה) וקובנה (ליטא) תארח את המשחקים שנותרו. ראשי המפעל צפויים לקבל החלטה סופית בימים הקרובים

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

ראשי היורוליג בדקו מספר אפשרויות והם עדיין שוקלים איזו תארח את המשך עונת 2019/20. ההחלטה צפויה להתקבל בימים הקרובים. לפי דיווח שפורסם היום (חמישי) באתר 'eurohoops', המועמדות הסופיות הן אתונה (יוון), בלגרד (סרביה), קלן (גרמניה) וקובנה (ליטא).

לאחרונה הוצג מתווה להשלמת העונה בתום ישיבת וידאו שנערכה בין בעלי המניות ביורוליג. על פי התכנית, הקבוצות ישהו בבידוד החל מה-29 במאי ועד ה-11 ביוני. יום לאחר מכן יחלו במחנה אימונים בן שלושה שבועות, עד ה-2 ביולי ואז תתחדש הפעילות, כאשר בין ה-4 ל-26 ביולי יתקיימו 54 המשחקים שנותרו לכל קבוצה לסיום העונה הסדירה ובהמשך המפעל יוכרע בטורניר פיינל 8 בשיטת נוקאאוט, כל זה בעיר אחת שכאמור עדיין לא נקבעה.

על מנת שיהיה ניתן להוציא לפועל את לוח הזמנים הצפוף, ראשי המפעל הבכיר באירופה דרשו מכל עיר לספק שני אולמות העומדים בסטנדרטים הנחוצים כדי שהמשחקים יתקיימו בו זמנית והעונה תגיע לסיומה במועד המתוכנן. בעוד שבאתונה ובבלגרד יש את המתקנים הנדרשים, קובנה תצטרך לשתף פעולה עם וילנה ואילו קלן עם בון או דיסלדורף. לפי הדיווח, הסרבים כבר נתנו לראשי היורוליג אור ירוק לקיים את המשחקים בבלגרד והבהירו כי יש להם את הכלים לכך.

 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי