מכבי ת"א עוקבת בעניין: ביורוליג שוקלים ליישם תקרת שכר בעונה הבאה

ארון ג'קסון
ארון ג'קסון | עדי אבישי

נשיא הכוכב האדום סיפר כי הנהלת המפעל המליצה לקבוצות שלא להחתים שחקנים בשל היוזמה החדשה שעל הפרק, אשר עשויה לשרת את הצהובים. ארון ג'קסון לא מרוצה: "מזל שאני בסוף הקריירה"

(גודל טקסט)

הנהלת היורוליג המליצה לקבוצות לחכות עם החתמת שחקנים לעונה הבאה, כיוון שקיים סיכוי שתקרת שכר תיושם לראשונה במפעל החל מ-2020/21 – כך אמר היום (חמישי) נשיא הכוכב האדום בלגרד, נבויסה קוביץ', בראיון לתקשורת הסרבית.

יוזמה שכזו עשויה לשרת את מכבי תל אביב, שכן תקרת שכר תקטין את הפערים התקציביים שנוצרו בשנים האחרונות בין הצהובים למועדונים העשירים יותר באירופה ותעזור לאלופת ישראל למנוע משחקניה הבולטים "לברוח" לטובת הכסף הגדול של יריבותיה ליורוליג.

רכז מכבי תל אביב, ארון ג'קסון, היה בין השחקנים הראשונים שהגיבו לדברים והבהיר בטוויטר כי אינו מרוצה מהרעיון: "תקרת שכר ביורוליג? מזל שאני לקראת סוף הקריירה שלי". טייריס רייס, שהוביל את הצהובים לזכייה בגביע אירופה ב-2014, צייץ: "קבוצות אפילו לא משלמות כרגע".

דבר נוסף שקוביץ' חשף בראיון הוא שאם עונת היורוליג לא תחודש, רשימת הקבוצות במפעל תישאר זהה בעונה הבאה, כלומר לא יהיו עולות מהיורוקאפ ואלופת הליגה האדריאטית, בניגוד למתווה החדש, לא תקבל את הכרטיס ליורוליג.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי