דיווח: מייק ג'יימס יאריך את חוזהו בצסק"א בשנתיים נוספות

מייק ג'יימס
מייק ג'יימס | אתר היורוליג

הגארד האמריקאי בן ה-29, שההסכם שלו עם האדומים ממוסקבה אמור היה להסתיים בקיץ, צפוי לחתום עד 2022 ברגע שיתאפשר לו לטוס חזרה לרוסיה ויהפוך למשתכר הבכיר בקבוצה. קוסטה קופוס ישוחרר

(גודל טקסט)

בזמן שקבוצות היורוליג פסימיות בנוגע להשלמת העונה, צסק"א מוסקבה עומלת על בניית הסגל לעונה הבאה. על פי דיווח בתקשורת הרוסית, אלופת אירופה הגיעה לסיכום עם מייק ג'יימס על הארכת חוזהו בשנתיים, כאשר החתימה צפויה לקרות ברגע שהגבלות הסגר ברוסיה יוסרו והגארד יוכל לטוס בחזרה למדינה. האמריקאי בן ה-29 היה אמור לסיים את חוזהו הנוכחי בקיץ הקרוב.

נשיא צסק"א, אנדריי ואטוטין, הצהיר כי תקציב המועדון לעונת 2020/21 יקטן משמעותית, אך ברוסיה נכתב כי ההפחתה לא תמנע את חידוש החוזה של ג'יימס שצפוי להפוך למשתכר הבכיר בסגל של האדומים, מה שיתאפשר בזכות שחרורו המתוכנן של קוסטה קופוס, הסנטר היווני שהרוויח שלושה מיליון יורו העונה אך אכזב ביכולתו.

מייק ג'יימס הגיע לבירת רוסיה בקיץ הקודם ממילאנו האיטלקית והציג מספרים נפלאים ביורוליג, עם 21.1 נקודות ו-4.3 אסיסטים בממוצע למשחק והציב אותו כאחד משלושת השחקנים הטובים במפעל בעיני רבים, יחד עם ניקולה מירוטיץ' ושיין לארקין.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי