לא רק בישראל: ברצלונה וריאל מדריד נגד חזרת הליגה

ניקולה מירוטיץ'
ניקולה מירוטיץ' | ולנסיה

אחרי שנחשפנו לכך שמכבי תל אביב מעדיפה לשחק במפעל היוקרתי ביבשת, ברוסיה נטען כי ארבע הנציגות של ספרד ביורוליג מתנגדות להמשך עונת ה-ACB. בסוף החודש צפויה העונה בספרד להסתיים באופן רשמי

(גודל טקסט)

לפני שבוע בדיוק התכנס דירקטוריון ליגת העל בכדורסל ולאחר מעל ארבע שעות של דיונים, נערכה הצבעה ובסופה החליטו הקבוצות לחדש את עונת 2019/20 בישראל. מכבי תל אביב, הנציגה של ישראל ביורוליג, נמנעה במהלך הצבעה, אולם בימים שלאחר מכן אישרה כי התנגדה וסברה שעדיף היה שלא לשוב לשחק בתנאים הקיימים ואף הציעה שהעונה תתחדש בספטמבר.

למעשה, יומיים בלבד לאחר ההצבעה בהודעה רשמית למנהלת הבהירה מכבי תל אביב כי היא חוששת שלא תוכל להשתתף בליגת העל אם עונת היורוליג תשוב לפעילות והערב (שישי) מתפרסמות ידיעות דומות מאוד דווקא ברוסיה, לפיהן כל ארבע הנציגות של ספרד ביורוליג מסרבות לחדש את הליגה המקומית.

בספרד מתכננים לערוך טורניר שיכלול את 12 הקבוצות הראשונות בטבלה במטרה להכריע את העונה על הפרקט וכל קבוצה אמורה לקבל עבורו כ-400 אלף יורו, כך דווח ב"nova.rs", אבל ארבע הקבוצות המובילות במדינה – ריאל מדריד, ברצלונה, באסקוניה ו-ולנסיה לא מעוניינות להשתתף בשלב זה, בטענה לחשש לביטחון ובריאות השחקנים ואנשי הקבוצה.

בספרד הציבו דד ליין עד סוף החודש לקבל החלטה אם לחדש את העונה או שמא להודיע על ביטולה כפי שקרה במדינות רבות, אולם אם ארבע הקבוצות יעמדו על סירובן, ה-ACB לא צפויה להתחדש העונה. לאחר 23 מחזורים בעונה הסדירה, ברצלונה ניצבת בפסגה עם ארבעה הפסדים בלבד ואחריה נמצאת ריאל מדריד עם חמישה הפסדים. 


קמפאסו. יפגוש את מכבי ת"א ביורוליג ביולי? (אתר היורוליג)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי