פלייס נשאל על מכבי ת"א והשיב: "רוצה להישאר באנאדולו"

דניאל האקט, טיבור פלייס
דניאל האקט, טיבור פלייס | Luca Sgamellotti / Contributor

הסנטר הגרמני התייחס לדיווח לפי הצהובים בוחנים אפשרות לצרפו בעונה הבאה: "הדברים בטורקיה הולכים בצורה מושלמת, טוב לי כאן". על חזרה אפשרית של היורוליג: "יש המון דברים לקחת בחשבון, המצב מאוד קשה"

(גודל טקסט)

עדיין לא ברור כיצד ואם בכלל תסתיים עונת היורוליג העונה, גם ליגת העל הישראלית, מהבודדות ביבשת שחוזרות לפעילות, עדיין בדיונים מול מכבי תל אביב על פורמט העונה, אבל דיווחים על שחקנים שמועמדים להגיע להיכל ביד אליהו בעונה הבאה הולכים ומתרבים. היום (רביעי) החליט להגיב לכך מי ששמו הוזכר בשבוע שעבר, הסנטר הגרמני של אנאדולו אפס טיבור פלייס.

פלייס בן ה-30, מהגבוהים באירופה הודות ל-2.21 מטרים וממוצעים נאים של 9.5 נקודות ו-4.3 כדורים חוזרים בממוצע ביורוליג, עשוי להיחתך מאנדולו ולפי הדיווח בשבוע שעבר, הצהובים בוחנים את האפשרות לצרפו. היום הוא התייחס לכך בראיון בטורקיה כשאמר: "זה לא הזמן לדבר על הדברים האלה. אני מאוד רגוע וטוב לי באנאדולו, הדברים הולכים בצורה מושלמת ויש לי הזדמנות להוכיח שאני שחקן טוב. איסטנבול עיר נפלאה, האנשים ידידותיים והאוהדים נהדרים. זו גם הסיבה שאני רוצה להישאר".

על ביטול הליגה הטורקית: "נשארתי בטורקיה במהלך המגפה כי ההורים שלי בני 68 וחשבתי שמוטב שלא אחזור לגרמניה ואפגש עם אנשים. זה גם אפשר לי להמשיך להתאמן ולשמור על כושר ואני חושב שעשיתי את ההחלטה הנכונה. לגבי הליגה, אני חושב שבריאות קודמת לכל ואני לא מתעסק בשאלה אם ההחלטה הוגנת או לא. יש מדינות שהכתירו בהן אלופות וגם את זה אני יכול להבין. בטורקיה, במצב הקיים, אי אפשר להבטיח את בריאות השחקנים וזה היה מסובך לחדש את העונה ואני מסכים שהיו צריכים לתת לנו את האליפות, אבל זה מצב בעייתי".

על עונת היורוליג, שם אנאדולו בפסגה: "לנו בתור שחקנים אין מושג מה יהיה ואם הליגה תחזור. יש לנו יתרון של שני ניצחונות בפסגה ואנחנו הפייבוריטים לזכות, אבל כמו שכבר אמרתי, הבריאות צריכה להיות מעל הכל. לא מדובר רק בנו, אלא גם במשפחות שלנו וקשה להבטיח לנו שלא נידבק. אני מבין שהכוונה היא לסיים את העונה בטורניר של שמונה קבוצות, אבל כרגע אפילו לא ברור היכן נשחק. גם זו שאלה אם יהיה מספיק זמן להחזיר את כולם לבידוד ולהתחיל באימונים אם תהיה עיר שתארח את הפיינל-8. זה מצב מאוד קשה, הרבה שחקנים לא נגעו בכדור חודשיים וייקח לנו זמן לחזור לעצמנו ונצטרך להיזהר מפציעות, יש המון דברים לקחת בחשבון (בשביל להחזיר את היורוליג)".


האולם ביד אליהו. ספק אם פלייס ישחק עוברם (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי