אלכסיי שבד יעזוב? "אם תגיע הצעה כזו, הוא יענה בחיוב"

אלייז'ה בראיינט, אלכסיי שבד
אלייז'ה בראיינט, אלכסיי שבד | חימקי מוסקבה

פאבל אסטאכוב, מנכ"ל חימקי, גילה כי הכוכב עשוי לחזור לקדנציה נוספת ב-NBA: "לא יהיה לנו קל לשמור עליו". וגם: האפשרות שיעבור לקבוצה אחרת באירופה והמגעים שהוקפאו בגלל הקורונה

(גודל טקסט)

עתידו של אלכסיי שבד, כוכב חימקי מוסקבה, מעסיק בימים אלה את כל מי שקשור למועדון הרוסי. פאבל אסטאכוב, מנכ"ל הקבוצה, התראיין היום (רביעי) לעיתון "רוסייסקאיה גאזטה" ושפך אור על עתידו של שבד בן ה-31, שיהפוך לשחקן חופשי בקיץ – וסיפר כי הוא עשוי להשיב בחיוב אם יקבל הצעה מפתה מה-NBA.

אסטאכוב הסביר: "אם תהיה לשבד הצעה רצינית מהליגה הטובה בעולם – וזה ממש לא קשור לכסף אלא לתפקיד שיהיה לו בקבוצה – אז לא יהיה לנו קל לשמור עליו. אני חושב שלמרות שהוא כבר שיחק שם, הוא יענה לאתגר בחיוב, בהנחה שהמאמן והמועדון יבטיחו לו דברים מסוימים".

על הרצון של חימקי להשאירו: "שבד כבר הבין שחימקי זה המועדון שלו. כאן הוא מרגיש בנוח. כשאנחנו מביאים שחקנים חדשים, אנחנו מתייעצים איתו. כלומר, הוא לא רק שחקן איכותי אלא גם חלק חשוב ובלתי נפרד מהקבוצה שלנו. אנחנו רוצים שהוא יישאר וימשיך להביא שמחה לנו ולאוהדים. כבר פתחנו במשא ומתן ראשוני עם נציגיו, אבל כרגע הכל הוקפא בגלל המצב הכלכלי ועצירת היורוליג. אם העונה תגיע לסיומה, נחדש מיד את המגעים".

על האפשרות ששבד יעבור לקבוצה אחרת באירופה: "אם הוא לא יקבל הצעה מפתה מה-NBA, אני לא רואה שום סיבה לעזוב קבוצה כמו חימקי, בה הוא המנהיג הבלעדי. בכל מקרה, ההחלטה אם לעזוב או להישאר תהיה שלו".

כזכור, שבד הצטרף לחימקי ב-2015 אחרי שלוש שנים ב-NBA, במהלכן רשם 182 משחקים במדי מינסוטה, פלדלפיה, יוסטון וניו יורק ניקס.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי