רכש מרשים: ארמאני מילאנו החתימה את מלקולם דילייני

מלקולם דילייני
מלקולם דילייני | ארמאני מילאנו, האתר הרשמי

הגארד האמריקאי שנפרד לאחרונה מברצלונה ישחק בקבוצה של אטורה מסינה בשנתיים הקרובות: "שמח ונרגש להיות חלק מהפרויקט הזה"

(גודל טקסט)

ארמאני מילאנו קיוותה להשתלב בצמרת הכדורסל האירופי בעונה הנוכחית, אחרי שהחתימה את אטורה מסינה והתחמשה בשחקנים איכותיים ומנוסים כמו סרחיו רודריגס ולואיס סקולה. אך למרות שפתחה את עונת היורוליג בצורה מוצלחת, ככל שעברו המשחקים האיטלקים הידרדרו במורד הטבלה. כעת מילאנו נערכת לעונה הבאה כשהמטרה נותרה זהה והיום (שלישי) המועדון הודיע על רכש שבהחלט עשוי לעזור: מלקולם דילייני חתם לשנתיים הקרובות.

לפני קצת יותר משבועיים, דילייני סיים את הקדנציה שלו בברצלונה בטונים צורמים. הרכז בן ה-31 התאכזב ממעמדו בקבוצה הקטלונית ומעצם העובדה שלא הוצעה לו הארכת חוזה כפי שהוא ציפה. כבר במהלך חודש אפריל החלו דיווחים על כוונתה של מילאנו לצרף אותו ואכן כך עשו האיטלקים, שעל פי "יורוהופס" קרובים להחתים גם את קייל היינס, אחד השחקנים המנוסים והמוערכים ביורוליג.

"אני שמח ונרגש להתחיל מסע חדש ומאתגר עבורי ולהיות חלק מפרויקט גדול שנבנה במועדון היסטורי", אמר דילייני. "אני לא יכול לחכות להגיע לביתי החדש, העיר מילאנו הנהדרת". מנהלה המקצועי של מילאנו, כריסטוס סטאברופולוס, הוסיף: "זיהינו בשלב מוקדם שהוא השחקן שהיינו זקוקים לו ואנחנו שמחים שהוא יהיה חלק מהקבוצה".

דילייני בביקורו האחרון בתל אביב (עדי אבישי)
דילייני בביקורו האחרון בתל אביב (עדי אבישי)

הגארד האמריקאי רשם העונה ממוצעים של 10.2 נקודות, 4.8 אסיסטים ו-2.2 כדורים חוזרים ביורוליג, בעוד בליגה הספרדית קלע 10.3 נקודות למשחק, יחד עם 3.6 אסיסטים ו-1.8 ריבאונדים. בעבר הוא נבחר לחמישיית העונה ביורוליג ב-2015/16, בה העפיל לפיינל פור עם לוקומוטיב קובאן. בנוסף, הרזומה שלו כולל שתי עונות באטלנטה הוקס מה-NBA.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי