רשמית: קייל היינס נפרד מצסק"א מוסקבה ועובר למילאנו

קייל היינס
קייל היינס | אתר היורוליג

הסנטר עוזב את בירת רוסיה אחרי שבע עונות בהן זכה פעמיים ביורוליג ומצטרף לקבוצה של אטורה מסינה, שממשיכה להתחמש לקראת העונה הבאה אחרי שצירפה אתמול את מלקולם דילייני

(גודל טקסט)

מעברו של קייל היינס מצסק"א מוסקבה לארמאני מילאנו הפך היום (רביעי) לעובדה מוגמרת. כזכור, כבר ביום שישי האחרון דווח כי הסנטר בן ה-33 ביקש לעזוב את האימפריה הרוסית לטובת הקבוצה של אטורה מסינה והיום היינס נפרד באופן רשמי מצסק"א באמצעות פוסט בטוויטר.

"קשה לי לנסח במילים כמה שבע השנים האחרונות היו משמעותיות לי ולמשפחתי. צסק"א תמיד תהיה בלב שלי ולנצח תישאר הבית שלי", כתב היינס ששיחק שבע עונות בשורות האדומים ממוסקבה, במהלכן זכה בשני גביעי יורוליג ונבחר פעמיים לשחקן ההגנה המצטיין של המפעל הבכיר. האמריקאי הוותיק, שהניף את גביע אירופה ארבע פעמים בקריירה (שתיים מהן עם אולימפיאקוס), זכה גם בחמש אליפויות ב-VTB עם המועדון הרוסי.

כעת הוא מגיע לצפון איטליה ומאחד כוחות מחדש עם מסינה, שהדריך אותו בצסק"א בעבר. ללא ספק מדובר בהחתמה ענקית מבחינת הקבוצה מצפון איטליה, שמקווה להיאבק בצמרת הליגה הטובה באירופה בשנה הבאה ולשם כך כבר צירפה אתמול את הרכז מלקולם דילייני. הרוסים, מצדם, כבר מצאו מחליף להיינס והחתימו השבוע את ניקולה מילוטינוב לשלוש שנים.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי