בדרך לפרישה? לואיס סקולה עזב את אולימפיה מילאנו

לואיס סקולה, טאריק בלאק
לואיס סקולה, טאריק בלאק | אתר היורוליג

הפורווד נפרד מקבוצתו האיטלקית ובעקבות דחיית האולימפיאדה בשנה, הארגנטינאי עשוי להודיע על סיום הקריירה בגיל 40: "אקבל החלטה סופית במהלך השבועות הקרובים"

(גודל טקסט)

לא חסרים צדדים שליליים להתפרצות הקורונה. החל מביטול הליגות, בעיות כלכליות וזה עוד מבלי לדבר על הסיכונים על הבריאותיים. השפעה נוספת של הנגיף שפחות מדברים אליה היא פרישה של שחקנים בהרף עין מבלי שהספיקו להיפרד בצורה ראויה וכעת ייתכן שלואיס סקולה יהיה הראשון שיעשה זאת אחרי שעזב היום (חמישי) את אולימפיה מילאנו.

הפורוורד הארגנטינאי בן ה-40 שהפך לאחד השחקנים הבכירים ביורוליג במילניום הנוכחי ושיחק במשך עשר עונות ב-NBA במדי יוסטון רוקטס, פיניקס סאנס, אינדיאנה פייסרס, טורונטו ראפטורס וברוקלין נטס, קיווה לסיים את עונת 2019/20 עם האולימפיאדה בטוקיו, אך מסתמן כי בעקבות דחיית המשחקים בשנה, הכדורסלן הוותיק עשוי להודיע על פרישה בזמן הקרוב.

"לאחר מחשבות עמוקות קיבלתי את ההחלטה הראשונה לגבי העונה הבאה", אמר לואיס סקולה. "בחרתי לא לשחק ביורוליג יותר, לא במילאנו ולא בקבוצה אחרת. אני רוצה להודות לאולמפיה שהעניקה לי את ההזדמנות הזו. זו הייתה שנה מדהימה והרגשתי כאן ממש כמו בית. מצד שני, לא החלטתי אם לפרוש מכדורסל או להמשיך לשחק במסגרת אחרת. אקבל את ההחלטה הסופית במהלך השבועות הקרובים".





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי