פנאתינייקוס ממשיכה לתקוף את היורוליג, ינאקופולוס הודיע על עזיבה

דימיטריס ינאקופולוס
דימיטריס ינאקופולוס | טוויטר

אחרי שהצהיר על עזיבת המפעל, המועדון העביר מכתב נוסף בו דרש מהליגה כספים על זכויות שידור ופרסום. הבעלים העביר מסר: "שלום ובהצלחה"

(גודל טקסט)

המתקפה של פנאתינייקוס נגד היורוליג נמשכת. אחרי שהמועדון הודיע אתמול (חמישי) במכתב רשמי על רצונו לעזוב את המפעל, הבעלים דימיטריס ינאקופולוס שחרר היום הצהרה לכלי התקשורת, שממנו ניתן להבין כי דרכו בפאו הסתיימה.

"בכל הקרבות בהם נלחמתי בחיי, ניצחתי מבלי לספור את הפצעים. אבל כשכמה תתי-אדם מסכנים את הדבר הכי קדוש לך, את המשפחה שלך, אתה מרגיש שאתה נאלץ לסגת. והכל תחת עיני הממשלה, אם לא בתמיכתה", כתב ינאקופולוס, "לרוע המזל, הסתבר כי החוק היחיד שתקף הוא זה של הג'ונגל. אין לי סיבה או עניין לחכות לאף אחד. המסיכה ירדה. כולם הבינו שהם לא רוצים את ינאקופולוס, כי הם לא יכולים לעצור אותו. לפנאתינייקוס שלי, שלום ובהצלחה", סיכם הבעלים.

מספר שעות לאחר מכן, פנאתינייקוס שלחה ליורוליג מכתב נוסף ובו תבעה את תשלומי זכויות השידור והפרסום שהיו אמורים להיות מועברים ב-15 במאי, מה שגרם לטענת המועדון לנזק בלתי הפיך: "כמעט שלושה חודשים חלפו מאז סיום העונה והיורוליג עדיין לא הבהירה מה מצבה הכלכלי ולא דיברה על שום מו"מ על זכויות הטלוויזיה וספונסרים עתידיים, וגם לא על הקיימים כיום. זה מראה על היעדר התכנון והמקצועיות מצד היורוליג, שהופך אותנו לפגיעים וחשופים בתקופה כה קשה וקריטית. אנו דורשים לקבל מיידים את הסכומים שסוכמו מראש".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי