דיווח: שנגליה סיכם לשלוש שנים בצסק"א מוסקבה

שנגליה
שנגליה | אתר היורוליג

על פי התקשורת היוונית, מועדון הפאר הרוסי צפוי לשלם תמורת העברתו 1.5 מיליון יורו, הסכום הנקוב בסעיף השחרור של הפורוורד הגיאורגי בבאסקוניה

(גודל טקסט)

צסק"א מוסקבה סבלה קשות מהתפרצות הקורונה והייתה מהמתנגדות הבכירות לחידוש עונת היורוליג לאחר שאיבדה את רופא הקבוצה, שבגיל 44 הלך לעולמו לאחר מאבק בנגיף, אולם נראה שבעונה הבאה היא תחזור למפעל היוקרתי ביבשת בכל הכוח ועם סגל מרשים מאוד בניסיון לשמור על התואר בו זכתה בעונת 2018/19.

כשבועיים אחרי החתמת ניקולה מילוטינוב לשלוש השנים הבאות, ביוון פורסם היום (שני) כי לקבוצה צפוי להצטרף הפורוורד הגיאורגי טורניקה שנגליה, שעבורו ישלם מועדון הפאר הרוסי כ-1.5 מיליון יורו לבאסקוניה, בשורותיה הוא חתום עד 2022 עם סעיף יציאה. גם הוא, כמו מילוטינוב, אמור לחתום לשלוש שנים.

שנגליה בן ה-28 עשה את ימיו הראשונים בכדורסל המקצועני בוולנסיה, משם המשיך לשרלרואה הבלגית וכעבור שנתיים עבר ל-NBA כשנבחר על ידי פילדלפיה בסיבוב השני בדראפט 2012. עם זאת, הוא הועבר בטרייד לברוקלין נטס ושיחק בעיקר ב-D ליג במדי ספירינגפילד ארמור ובינואר 2014 הועבר לשיקגו בולס, שנפרדה ממנו תוך זמן קצר. ביוני 2014 הוא חתם בבאסקוניה ובמדיה הוא מככב מאז.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי