נשיא היורוליג: "פנאתינייקוס כבר רשמה את עצמה לעונה הבאה"

ג'ורדי ברתומיאו
ג'ורדי ברתומיאו | טוויטר

ג'ורדי ברתומאו הגיב להצהרת היוונים על עזיבת המפעל: "לא בוחנים אפשרות שקבוצה אחרת תחליף אותם. הם שייכים ליורוליג". על הביקורות מצד ינאקופולוס: "מכבדים את הדעה שלו כי הוא הבעלים"

(גודל טקסט)

לראשונה מאז שפנאתינייקוס הצהירה על כוונתה לעזוב את היורוליג, נשיא המפעל הבכיר בכדורסל האירופי, ג'ורדי ברתומאו, הגיב בראיון ל"גאזטה" היווני לסערה ולביקורות מצד הבעלים של פאו דימיטריס ינאקופולוס, שטען כי היחסים בין הצדדים הגיעו לנקודת האל חזור והאשים את ברתומאו בכך.

"אנחנו מכבדים את הדעה של דימיטריס ונכבד כל החלטה שלו כי הוא הבעלים של המועדון ומשפחת ינאקופולוס נתנה המון לפנאתינייקוס בפרט ולכדורסל בכלל", אמר ברתומאו, "אנחנו גם מכירים היטב את הנשיא מנוס פפאדופולוס ואני בטוח שהוא ינהל את המועדון בצורה הכי טובה שאפשר. הליגה ויתר הקבוצות בה יהיו שם כדי לעזור לו במה שיצטרך".

בנוגע לבקשת הירוקים מאתונה להשתחרר מהחוזה עם היורוליג, הנשיא הדגיש: "כמו 10 הקבוצות האחרות שמחזיקות ברישיון, פנאתינייקוס רשומה אוטומטית לעונה הבאה כי יש לה רישיון קבוע. בכל קיץ הם צריכים לעדכן אם יש שינויים לעונה הבאה. לאור המצב, אנחנו מבינים שאולי יש עיכובים בתהליך בגלל חוסר הוודאות וקבוצות רבות עדיין לא התחילו לתכנן, אבל פנאתינייקוס כבר רשמה את עצמה להשתתפות בעונת היורוליג הבאה".

ינאקופולוס. היכן פאו תשחק בעונה הבאה? (מתוך טוויטר)
ינאקופולוס. היכן פאו תשחק בעונה הבאה? (מתוך טוויטר)

על הסיבות לעזיבה שמנה המועדון היווני במכתב ששלח ליורוליג: "אני לא יודע מהן. הנתונים הפיננסיים וכל השיטות שהליגות משתמשות בהן למדידת הצמיחה ממנויים, זכויות שידור וכו', מנוגדות לחלוטין לדבריו של דימיטריס. באשר למכתב, פנאתינייקוס וההנהלה שלה יודעים היטב מה הם צריכים לעשות אם הם רוצים להתנתק מהיורוליג. הדרישות ברורות כשמש והן זהות עבור כל קבוצה".

לסיום, ברתומאו דיבר על האפשרות שמועדון אחר יתפוס את מקומה של פאו: "למרבה המזל, יש הרבה קבוצות ששואפות לשחק ביורוליג. עם זאת, הנחת העבודה הזו אינה תרחיש שאנחנו בוחנים. פנאתינייקוס זה מועדון ששייך ליורוליג והם איתנו בגלל המסורת, ההיסטוריה והדינמיקה של האוהדים שלהם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי