כרגע היא בפסגה: הפועל ירושלים הביסה את נימבורק

דשון באטלר עם ג'וש אוונס
דשון באטלר עם ג'וש אוונס | FIBA

חמישה שחקנים קלעו מספר נקודות דו ספרתי, פלדיין עם 20 וסטומדאייר עם 19 היו מעל כולם ב-80:111 בפראג שהעלה לפחות זמנית את קטש וחניכיו מעל א.א.ק בבית ג' בליגת האלופות

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים בפסגת בית ג' בליגת האלופות בכדורסל, בזכות ניצחון הערב (שלישי) בצ'כיה, 80:111 על נימבורק. א.א.ק אתונה היוונית תשחק רק מחר נגד פואנלברדה ותוכל לשוב למקום הראשון, אבל כך או כך עודד קטש וחניכיו נותרו חזק במאבק על ראשות הבית כשנותרו שני מחזורים לסיום השלב.

בסיבוב הראשון בבירה ניצחו האדומים 64:88 את אלופת צ'כיה, קבוצתו של אורן עמיאל, וגם הערב בפראג פערי הכוחות הורגשו מן הפתיחה. ג'יימס פלדיין ואמארה סטודמאייר שלטו ללא עוררין מתחת לסל, הגיעו כל אחד לתשע נקודות כבר בהפסקה בדרך ל-20 ו-19 בהתאמה בסיום, ולמחצית ירדה האורחת ביתרון 35:51. גם ברבע השלישי, בו ספגה ירושלים 30 נקודות, היא קלעה 34, דאגה לשמור על יתרון שצמח ל-20 נקודות כשנותרו 10 דקות לסיום ולמעשה הכריעה את ההתמודדות מבעוד מועד, כשהפער רק הלך וגדל. ברייסי רייט, אקס ירושלים שמשחק בנימבורק, קלע 15 נקודות.

לא.א.ק אתונה יתרון על ירושלים זכר למפגשים ביניהן ועל כן ירושלים זקוקה לניצחונות גם במשחק הבית מול באמברג ובמחזור הסיום בחוץ נגד דיז'ון, במקביל למעידה של היוונים באחד משלושת משחקיה הקרובים. בכל מקרה, ירושלים עוד לפני המשחק, כידוע, הבטיחה את מקומה בשלב הבא.

קלעו להפועל ירושלים: ג'יימס פלדיין 20, אמארה סטודמאייר 19, דשון באטלר 16, טיישון תומאס 13, תמיר בלאט 11, ג'וש אוואנס 9, כריס ג'ונסון 7, ג'ייקובן בראון 5, בר טימור 5, ליאור אליהו 4, יוגב אוחיון 2.


אמארה סטודמאייר. 19 נקודות בפראג (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי