בלקן ביט בוקס: חולון ברבע גמר היורופקאפ למרות הפסד בבולגריה

גיא פניני
גיא פניני | FIBA

הצהובים-סגולים הובילו במשך רוב המשחק אבל נכנעו ברבע הרביעי ועצרו רצף של חמישה ניצחונות עם 83:82 לבלקן, עולים רק בזכות הניצחון 81:85 בבית בשבוע שעבר

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

אחרי הניצחון 18:85 בבית בשבוע שעבר, הפועל חלון פגשה הערב (שלישי) את בלקן הבולגרית בגומלין של שמינית גמר היורופקאפ. הצהובים-סגולים היו סקוקים לניצחון או להפסד של פחות מארבע נקודות ומעלה כדי להבטיח את ההעפלה, ועשו את העבודה למרות הפסד 83:82.

הפתיחה היתה שייכת לבולגרים, שעלו מהר מאוד ל-2:8 ול-7:17, אבל חלון התעוררה ועד סוף הרבע צימקה להפרש נקודה ב-23:24. דריון אטקינס קלע מהעונשין בתחילת הרבע השני כדי להשוות לראשונה וגם להעלות את קבוצתו ליתרון, ומשם הקבוצה הישראלית ברחה עם ריצת 4:19 בהובלת אטקינס, דקוואן ג'ונס וגיא פניני להפרש דו ספרתי ולתוצאה של 28:42. בלקן החזירה עם ריצת 0:10 משלה, ובירידה להפסקה הפער היה רק 6 עם 44:50 לטובת חולון.

שתי הקבוצות הרבו להחטיא ברבע השלישי, שנגמר בתוצאה הפנימית 14:13 לבלקן ובצמצום התוצאה להפרש של לחמש נקודות, וברבע הרביעי הצליחה המארחת לחזור עם סל גדול של ברדנון בראון שקבע 72:73 לזכותה. אטקינס החזיר את ההובלה לחולון שלוש וחצי דקות לסיום. אחרי עוד דקות טובות של הבולגרים גיא פניני קלע שלשה רביעית שהותירה את חולון במשחק, שלבסוף נגמר ב-83:82 לבלקן, והקבוצה של דן שמיר רשמה העפלה לשלב שמונה הגדולות.

עמית שמחון. רצף חמשת הניצחונות נעצר (FIBA)
עמית שמחון. רצף חמשת הניצחונות נעצר (FIBA)

הגרלת רבע גמר המפעל תיערך ביום חמישי, והפועל חולון יכולה לפגוש שם את לא אחרת מאשר עירוני נס ציונה שתארח מחר את באקן ברס מדנמרק כשהיא בפיגור 91:74 מהמשחק הראשון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי