פורים שמח: חולון מחצה 63:96 את אלבה ברבע גמר היורופקאפ

שון ג'ונס
שון ג'ונס | FIBA

בתצוגת תכלית נהדרת, השחקנים של דן שמיר פירקו את ההונגרים ויצרו מקדמה ענקית לקראת הגומלין בחוץ בשבוע הבא. שון ג'ון התטיין עם 20 נק', דריון אטקינס נתן 20. 4 מ-5 מהשלוש לפניני

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

לפי המשחק הגורלי של מכבי תל אביב הערב (רביעי), עוד קבוצה ישראלית אירחה מפגש מסקרן במסגרת אירופית: הפועל חולון פגשה את אלבה פהרוואר ההונגרית במשחק הראשון של רבע גמר הירופקאפ והביסה אותה 63:96 בלי קושי.

הפתיחה היתה צמודה, ואף קבוצה לא לקחה את ההובלה לפני שריצת 5:15 של האורחים נתנה להם הובלה משמעותית לקראת סיום הרבע הראשון, עד ששתי שלשות של קורי וולדן וגיא פניני צימקו והרבע נגמר ב-18:23 לאלבה.

ברבע השני החלה הבריחה של חולון, שבהובלת שון ג'ון רצה 1:11 ומשם לא עצרה. פניני, דריון אטקינס וסקוטי ריינולדס קלעו מכל מקום, כשההפרש עולה לדו ספרתי ומגיע לשיא ב-33:48, והתוצאה הפנימית ברבע היתה 16:30 מוחץ בדרך ל-39:48 ביתי.

דקוואן ג'ונס. החל מהרבע השני, רק קבוצה אחת שיחקה (FIBA)
דקוואן ג'ונס. החל מהרבע השני, רק קבוצה אחת שיחקה (FIBA)

החגיגה נמשכה גם ברבע השלישי, כשג'ונס מוביל את החברים שלו וממשיך לקלוע. סל של פיטר לורנט צימק ל-50:44, ומשם חולון לא הצליחה לברוח עד שתיים וחצי דקות לסיום הרבע, אבל שלשה אדירה של אטקינס החזירה את המומנטום לסגולים-צהובים והם ברחו עד להפרש שיא של 52:68 לקראת תחילת הרבע האחרון.

אטקינס העלה את ההפרש ל-18 בתחילת הרבע, ולהונגרים האומללים לא היתה תשובה. דקאוון ג'ונס הצטרף לחגיגה, ויחד עם אטקינס וריינולדס העלה את המארחת ל-54:78 מוחץ משם לא היתה דרך חזרה. פניני קבר עוד שלשה, אטקינס הוסיף אחת וזה הפך להשפלה עם 58:87 ארבע דקות לסיום.

משם השחקנים של דן שמיר התרכזו בלהגדיל את ההפרש לקראת הגומלין וזה מה שהם עשו, עם עוד ריצת 0:9 וזה נגמר עם 63:96 מוחץ שיאפשר להם לשחק הרבה יותר בחופשיות בשבוע הבא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי