דיווח: מילוש תאודוסיץ' יחתום בוירטוס בולוניה לשלוש שנים

מילוש תאודוסיץ'
מילוש תאודוסיץ' | ANDREJ ISAKOVIC/AFP/Getty Images

הרכז הסרבי, שהיה מועמד למכבי תל אביב, יצטרף לאלופת איטליה עד 2022 וינסה לעזור לה לזכות ביורוקאפ. זו תהיה עונתו הראשונה מחוץ ליורוליג או ה-NBA והוא יתאחד עם מאמנו בנבחרת סרביה, סשה ג'ורג'ביץ'

(גודל טקסט)
וירטוס בולוניה קרובה להשלים את אחת ההחתמות הגדולות בכדורסל האירופי בקיץ הנוכחי. על פי דיווח ב"יורוהופס", מילוש תאודוסיץ' סיכם קבוצה האיטלקית לשלוש השנים הקרובות ללא אופציות יציאה, במהלך שהופך את אלופת איטליה המכהנת למועמדת לשמור על התואר ולהתמודד גם על זכייה ביורוקאפ. עבור הרכז הסרבי זו תהיה הקבוצה הראשונה מחוץ ליורוליג או ה-NBA, לאחר שנחתך במהלך העונה החולפת מלוס אנג'לס קליפרס.


תאודוסיץ' בן ה-32 ניהל מגעים עם מכבי תל אביב, שעל פי הדיווחים הגישה את ההצעה הגבוהה ביותר לעומת אלו של בולוניה, אולימפיאקוס והכוכב האדום, שהוזכרו בין השאר כמועמדות נוספות לקלוט את השחקן. עם זאת, הוא עדיין צפוי להרוויח את אחת המשכורות הגבוהות ביבשת בקבוצתו החדשה, שמצדה מצהירה בבירור על כוונותיה להשיג את הכרטיס ליורוליג בעונת 2020/21, שאותו תוכל לקבל אם תזכה ביורוקאפ או לסירוגין דרך אחד משלושת הכרטיסים החופשיים שהנהלת יול"ב החליטה להעניק.


הזכייה ביורוליג עם צסק"א מוסקבה ב-2016 הינה הישגו הבכיר ביותר של הסרבי, שזכה עם הקבוצה הרוסית בהרבה תארים נוספים, קבוצתיים ואישיים. בנוסף, הוא נבחר לשחקן המצטיין ביורוליג בשנת 2010. עם הצטרפותו הצפויה לבולוניה, הוא יתאחד עם סשה ג'ורג'ביץ', מאמנו בנבחרת סרביה שאותה ייצג תאודוסיץ' באליפות העולם בעוד חודש וחצי.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי