פתיחה חלקה: ארצות הברית הביסה את צ'כיה 67:88

מיילס טרנר
מיילס טרנר | HECTOR RETAMAL/AFP/Getty Images

חניכיו של גרג פופוביץ' החלו את המונדובאסקט ברגל ימין, עם ניצחון קל על נבחרתו של רונן גינזבורג. דונובן מיטשל הוביל ארבעה קלעים בספרות כפולות, עם 16 נקודות

(גודל טקסט)

נגמרו הדיבורים, התחילו המשחקים. אחרי יותר מחודש שבו עסקו בארצות הברית בשלל הכוכבים שהבריזו מהנבחרת והביעו חששות ממפלה אפשרית של הנבחרת הלאומית לראשונה מאז 2006, גרג פופוביץ' וחניכיו התייצבו למשחק הראשון נגד צ'כיה של רונן גינזבורג ורשמו פתיחה חלקה, עם 57:83.

אחרי רבע ראשון צמוד, שממנו האמריקאים ירדו ביתרון 3 בלבד, נבחרת "הפסים והכוכבים" פתחה פער ולא הסתכלה לאחור. כוכב יוטה ג'אז דונובן מיטשל היה הקלע הבולט, עם 16 נקודות. הריסון בארנס סייע לו עם 14, הקפטן קמבה ווקר תרם 13 וג'ייסון טייטום הוסיף 10. ביום שלישי יחכה לאמריקאים אתגר יותר רציני, שבו יוכלו לבחון את עצמם לקראת המשך הטורניר נגד נבחרת טורקיה.

טיול קל בפתיחת אליפות העולם. גרג פופוביץ'. (Lintao Zhang/Getty Images)
טיול קל בפתיחת אליפות העולם. גרג פופוביץ'. (Lintao Zhang/Getty Images)

יוון – מונטנגרו 60:85
ואם כבר בכוכבי NBA עסקינן, אז הבכיר שבהם באליפות הנוכחית לא משחק בארצות הברית. הנבחרת של יאניס אנטטוקומפו, אחת המועמדות לעמוד על הפודיום בסיום הטורניר, נהנתה מטיול קליל במשחק הפתיחה שלה בטורניר. היוונים היו נאמנים לסגנון ההגנתי שלהם וחנקו את היריבה בחצי הראשון, שאותו הבלקנים סיימו עם 16 נקודות בלבד. יורגוס פרינטזיס היה הקלע הבולט, עם 16 נקודות. ה"גריק פריק" בעיקר נח ושמר כוחות לאתגרים הגדולים יותר בהמשך, אך בכל זאת סיים עם 10 נקודות ו-8 ריבאונדים. בצד השני, ניקולה ווצ'ביץ' היה היחיד שמסוגל לעמוד ברמה של היריבה וסיים עם 12.

תוצאה נוספת: צרפת – גרמניה 74:78

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי