בארה"ב התלהבו מווילבקין, ג'ייסון טייטום נפצע בקרסול

סקוטי ווילבקין, קמבה ווקר
סקוטי ווילבקין, קמבה ווקר | HECTOR RETAMAL/AFP/Getty Images

גארד מכבי תל אביב שקלע 12 נקודות זכה למחמאות ברשתות החברתיות: "הוא היה כוכב בפלורידה, למה לעזאזל הוא בנבחרת טורקיה?". הכוכב של הבוסטון סלטיקס סובב את הקרסול במהלך שהוביל לניצחון והובהל לחדר ההלבשה

(גודל טקסט)
ארה"ב ניצחה היום (שלישי) בעור שיניה את נבחרת טורקיה במחזור השני של אליפות העולם בכדורסל, הנערכת בשנחאי. האמריקאים היו קרובים למבוכה ולהפסד ראשון במסגרת רשמית מאז המשחקים האולימפיים ב-2006, אך 4 החטאות רצופות של נבחרת טורקיה מקו העונשין מנעו מבוכה.


מי שגנב את ההצגה וסחט מחמאות הוא סקוטי ווילבקין, הגארד של מכבי ת"א המשחק בנבחרת הטורקית, והרשים במשחק עם 12 נקודות, כולל כמה סלים חשובים בסיום: "הוא היה כוכב בפלורידה, איך לעזאזל הוא הגיע לנבחרת טורקיה"? רשמו ברשתות החברתיות.


גולש נוסף רשם: "סקוטי ווילבקין יכול לשחק בנבחרת ארה"ב, לא ברור איך הוא לא ב-NBA". גולש אחר התבדח כשרשם: "סקוטי ווילבקין צריך להיות הרכז הפותח של הבוסטון סלטיקס, הוא עושה בית ספר לקמבה ווקר".





למרות הניצחון, האמריקאים קיבלו בשורות רעות בסיום המשחק. במהלך שהוביל לניצחון ג'ייסום טייטום מצא את קריס מידלטון, אך דרך בצורה רעה על הרגל וסובב את הקרסול. הפורוורד של בוסטון נאלץ לרדת לחדר ההלבשה עם עזרה של חברי הצוות הרפואי, ומחר יעבור בדיקות רפואיות כדי לגלות את חומרת הפציעה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי