ננו גינזבורג: "אם אנצח את טורקיה ארוץ עירום ברחובות"

ננו גינזבורג
ננו גינזבורג | Lintao Zhang/Getty Images

מאמן נבחרת צ'כיה בראיון ל-103FM: "מאמין שאנחנו יכולים לנצח את טורקיה". חזרה לישראל: "טוב לי כאן. היו לי הצעות ממספר קבוצות גדולות בעבר". נבחרת ארה"ב: "לא חושב שהם יזכו בגביע העולם. יש להם בעיות"

(גודל טקסט)

נבחרת צ'כיה מתמודדת בימים אלו בגביע העולם בכדורסל, כאשר מאמנה הישראלי ננו גינזבורג משלים שנה שישית בתפקיד. היום (שלישי) הוא התראיין לתכנית הספורט של 103FM ושיתף את מחשבותיו על המשך הטורניר היוקרתי, על ההצעות שקיבל בעבר לחזור לישראל ומה הוא עלול לעשות אם ינצח את נבחרת טורקיה המוכשרת.

המשחק נגד ארצות הברית: "אחרי המשחק מולם הבנתי שיש שם בעיות. היה לטורקיה משחק ביד נגדם אך הם הפסידו בסוף. למרות ההפסד הם הוכיחו שהם נבחרת טובה. אני מאמין שאנחנו יכולים לנצח אותם ואם זה יקרה, ארוץ עירום ברחובות".

נבחרתו: "אם היה לי את יאן וסלי היה יותר טוב. יש לנו בעיה בגודל, ואין לנו יכולת קליעה טובה לטורקיה. אבל אנחנו קבוצה טובה ומאומנת. גרג פופוביץ' ניגש אליי אחרי המשחק והחמיא לנו על היכולת שלנו. אנחנו משחקים עם הלב וזה הכי חשוב".

גינזבורג.
גינזבורג. "פופוביץ' החמיא על לי היכולת של הנבחרת" (HECTOR RETAMAL/AFP/Getty Images)

חזרה לישראל: "קיבלתי בעבר הצעות לחזור לישראל. הפועל תל אביב רצו אותי, והפועל ירושלים הציעו לי משרת עוזר. אבל טוב לי כאן. אני כבר 13 שנים באירופה, וישראל זה לא מרכז העולם. אני נמצא ברמות הגבוהות של הכדורסל, וכל מי שחווה את זה תמיד ירצה לחזור".

אימון קבוצה: "ההתאחדות הצ'כית אישרה לי בעבר לאמן גם קבוצה, ואז אימנתי שנתיים את נימברוק. אחרי זה אמרו לי שאני צריך לבחור, והחלטתי להישאר רק עם הנבחרת. בגלל שאנחנו מארחים את אליפות אירופה הבאה, אני מאמין שישחררו אותי אם תהיה לי הצעה מעניינת".

רמת גביע העולם: "זה  גביע העולם, אין מה לעשות. בשלב הבא יתחילו משחקים יותר איכותיים, רק עם הקבוצות החזקות. את האמת, אני לא רואה את ארה"ב זוכה בגביע וכבר מהיום הראשון ראיתי את זה. אלופת העולם הבאה עשויה להיות מאירופה".


"לא רואה את ארצות הברית זוכה בגביע" (HECTOR RETAMAL/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי