ניצחון קל לארצות הברית על יוון, 53:69 בדרך לרבע הגמר

האריסון בארנס
האריסון בארנס | NICOLAS ASFOURI/AFP/Getty Images

אלופת העולם הבטיחה את מקומה בין שמונה האחרונות במונדובאסקט, לאחר שגברה ללא קשיים על קבוצתו של יאניס אנטטוקומפו. קמבה ווקר הוביל עם 15 נקודות, כוכב מילווקי באקס קלע כמות זהה מהעבר השני

(גודל טקסט)
אחד המפגשים שעוררו את הציפייה הכי גדולה באליפות העולם בכדורסל, בין ארצות הברית ליוון, הסתיים היום (שבת) בניצחון קל של אלופת העולם על פני קבוצתו של יאניס אנטטוקומפו, 53:69. ארצות הברית סימנה W רביעי בטורניר, שמרה על מאזן מושלם והכי חשוב – הבטיחה את עלייתה לרבע הגמר.


אפשר להגיד שהאמריקאים נתנו ליוונים מנה מהתרופה שלהם, כשהנהיגו סגנון הגנתי האופייני דווקא לכחולים-לבנים ועצרו אותם על כמות נקודות נמוכה במיוחד עם הגנה קשוחה. הרבע הראשון היה צמוד בעיקר בזכות יכולת טובה של קוסטאס סלוקאס מהספסל, אבל גרג פופוביץ' העלה את ג'יילן בראון, שיחד עם מיילס טרנר דאג לייצר את הריצה שפתחה פער דו ספרתי עד ההפסקה.


במחצית השנייה נבחרת "הפסים והכוכבים" שמרה על היתרון המבטיח ושייטה לניצחון קל. קמבה ווקר היה הקלע הבולט בארצות הברית עם 15 נקודות, דונובן מיטשל היה היחיד מלבדו בספרות כפולות וקלע 10. בשורות יוון, "הגריק פריק" אנטטוקומפו סיים עם 15 משלו וסלוקאס היה היחיד שסייע לו, עם 13.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי