גינזבורג: "הייתה כימיה מטורפת בנבחרת, הרגשה מדהימה"

ננו גינזבורג
ננו גינזבורג | Lintao Zhang/Getty Images

מאמנה הישראלי של נבחרת צ'כיה התראיין לתכנית הספורט של 103FM ותיאר את התחושות במדינה לאחר חזרת הנבחרת מהאליפות העולם בכדורסל: "אוהדים חיכו לנו בשדה התעופה. רק במבט לאחור אפשר להבין את גודל ההישג"

(גודל טקסט)

מאמנה הישראלי של נבחרת צ'כיה ננו גינזבורג, שהגיעה למקום השישי באליפות העולם בכדורסל התראיין הערב (שני) לתכנית הספורט של 103FM, בה התייחס לקבלת הפנים שזכו אליה שחקניו, ההמשכיות של הסגל הקיים ומשמעות תפקידו כמאמן הנבחרת.

החזרה לצ'כיה: "ההרגשה פה מדהימה, כשנחתנו חיכו לנו בשדה התעופה המון אוהדים ואנשי תקשורת שונים. אמנם לא מדובר בטירוף של ישראל, אבל הם סיפקו אווירה טובה. מעל למיליון אנשים בצ'כיה צפו בנו במהלך האליפות, ואלו אחוזי צפייה גבוהים מאוד. במבט לאחור, כשרואים את הנבחרות שסיימו לפנינו ואחרינו מבינים את גודל ההישג".

הסגל הקיים: "יש לי אוסף של 10-12 שחקנים שיכולים להמשיך לשחק עוד שנתיים ביחד, וזו התקופה בה החוזה שלי מסתיים. אם יאן וסלי יגיע לאליפות אירופה הקרובה אנחנו יכולים להגיע למקום גבוה מאוד. הוא יכול היה לשפר את משחק ההגנה שלנו כבר באליפות העולם בסין, ועל הדברים האלו נפלנו מול אוסטרליה. אולי אם הוא היה נוכח היינו מגיעים רחוק יותר. אך עם זאת, הייתה כימיה מטורפת בנבחרת והגעתו הייתה עלולה לפגוע בדומיננטיות של אונדריי באלבין".

שחקני נבחרת צ'כיה.
שחקני נבחרת צ'כיה. "רוב הסגל ימשיך עוד שנתיים לפחות"(צילום: AFP/GettyImages)

על משמעותו בנבחרת: "נראינו טוב יחסית לסגל שהיה לנו. היו נבחרות עם שחקנים מוכשרים יותר, שהגענו רחוק מהן. בכל נבחרת המאמן משפיע באופן שונה, לספרד לדוגמא יש חמישה מאמנים על המגרש. כשיש לך שחקן כמו דניס שרודר בנבחרת גרמניה, אתה חייב ללכת איתו, אבל למאמן יש פחות השפעה עליו כשהוא על הפרקט".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי