במגמת עלייה: מכבי ת"א גברה 71:82 על פנאתינייקוס

סקוטי ווילבקין
סקוטי ווילבקין | פנאתינייקוס

הצהובים פתחו את טורניר ינאקופולוס עם ניצחון משכנע על יריבה ברמת יורוליג והראו שיפור לקראת פתיחת העונה, גם ללא כספי ואייסי הפצועים. דורסי בלט עם 18 נקודות, בלאק הוסיף 14

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב פתחה את טורניר ינאקופולוס ביוון עם ניצחון יוקרתי על המארחת פנאתינייקוס. אחרי שקרטעו מעט במשחקי ההכנה הראשונים, הצהובים נראים הרבה יותר טוב לקראת פתיחת העונה והערב גברו על יריבת יורוליג חזקה, שנהנתה מתמיכה גדולה של אוהדיה בהיכל 'אואקה'. אם נחשיב את היעדרותם של עומרי כספי (סובל מרגישות בקרסול) וקווינסי אייסי (רגישות במפשעה), אין ספק שמדובר בסימן חיובי ביותר מבחינת אלופת המדינה לקראת תחילת העונה.

סקוטי ווילבקין חזר לשחק במדים הצהובים אחרי שהשתתף באליפות העולם עם נבחרת טורקיה ופתח בחמישייה עם נייט וולטרס, דני אבדיה, ג'יין כהן וטאריק בלאק. מכבי פתחה עם ריצת 2:10, אבל היוונים צימקו עד לסיום הרבע הראשון וירדו בפיגור 24:20. רבע שני מצוין התקפית מבחינת חניכיו של יאניס ספרופולוס, הרבה בזכות טיילר דורסי שנכנס מצוין מהספסל, הביא ליתרון דו ספרתי ראשון. מנגד, האקס טייריס רייס החזיק את הירוקים בתמונה והוריד את הקבוצות להפסקה ב-45:54 למכבי תל אביב.

במחצית השנייה, השטף ההתקפי של אלופת ישראל נעצר. ג'ימר פרדט עזר לפאו להוריד את הפער לשבע נקודות, אבל ווילבקין בצד השני החזיר את קבוצתו ליתרון 52:63. שלשה של וולטרס על הבאזר הורידה את הצהובים ביתרון שיא, 56:70 לפני עשר הדקות האחרונות. התל אביביים בקושי הצליחו לקלוע, אבל גם היוונים היו רחוקים משיאם וכך ההפרש נשמר עד לסיום.

קלעו למכבי תל אביב: טיילר דורסי 18 נקודות, טאריק בלאק 14, סקוטי ווילבקין ואלייז'ה בראיינט 11 כל אחד, נייט וולטרס 9, ג'ייק כהן 7, דני אבדיה 2.

ניצחון מרשים על יריבת יורוליג. טאריק בלאק (פנאתינייקוס)ניצחון מרשים על יריבת יורוליג. טאריק בלאק (פנאתינייקוס)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי