צפו: ברצלונה בגמר הסופר-קאפ הספרדי לאחר 65:71 על ולנסיה

סבטיסלאב פשיץ'
סבטיסלאב פשיץ' | Lennart Preiss/Bongarts/Getty Images

מחזיקת גביע המלך פתחה את העונה עם ניצחון על הכתומים, בזכות משחק טוב של שחקני הרכש קורי היגינס וניקולה מירוטיץ'. הקטלונים ייאבקו מחר על התואר נגד היריבה המיתולוגית ריאל מדריד

(גודל טקסט)
משחקי חצי גמר הסופר-קאפ הספרדי בכדורסל נפתחו הערב (שבת) עם ניצחון של ברצלונה 65:71 על ולנסיה. מחזיקת גביע המלך הציגה לראווה את הסגל הנוצץ שלה, כולל ניקולה מירוטיץ' שחזר לשחק דווקא בבירת ספרד, לעיני הקהל של קבוצתו לשעבר ריאל מדריד וחגג עלייה לגמר.


אמנם הקטלונים אמורים להיות אחת הקבוצות החזקות ביבשת בעונה הקרובה, אך הם בכלל לא זכו לטיול קל נגד הכתומים, שהציגו הגנה חזקה. טובי ו-ואן רוסום הוליכו את ולנסיה ליתרון שלוש נקודות במחצית, תוך כדי שמירה חזקה על שחקני הרכש של בארסה, קורי היגינס וברנדון דיוויס.


ברבע השלישי, מירוטיץ' לקח פיקוד על קבוצתו יחד עם אלוף העולם הטרי ויקטור קלאבר. עם זאת, אף אחד חוץ מהם לא היה חד בצד ההתקפי, דבר הגיוני בהתייחס לשלב המוקדם של העונה. היגינס התעורר לקראת הסיום והזכיר את השחקן שזכה ביורוליג בעונה הקודמת והעומק של בארסה הכריע בסופו של דבר, בדרך לניצחון. קבוצתו של סבטיסלב פשיץ' תפגוש מחר את היריבה המיתולוגית ריאל מדריד. (שידור ישיר בספורט2 החל מ-20:25).


הרבו לקלוע לברצלונה: קורי היגינס 15, ניקולה מירוטיץ' 14, ויקטור קלאבר 11.


הרבו לקלוע לוולנסיה: ואניה מארינקוביץ' 17, ברוק מוטום 10, מייק טובי 9.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי