גיא גודס עצבני: "הנורה האדומה נדלקה כבר הרבה קודם"

גיא גודס
גיא גודס | אודי ציטיאט

מאמן מכבי ראשל"צ לא היה מרוצה לאחר התבוסה ביורוקאפ: "לא היינו אגרסיביים, מי שרוצה להיות רך שינגן בפסנתר. היינו מבולבלים ובדקות הראשונות ספגנו סלים קלים". בלייזר הוסיף: "היינו קצת בשוק"

(גודל טקסט)
מכבי ראשון לציון פתחה אמש (רביעי) את העונה האירופית שלה בצורה הכי כואבת שאפשר. סגנית האלופה אירחה במחזור הראשון של היורוקאפ את פרומיתיאס פטראס היוונית, ששלטה במשחק מהרגע הראשון והנחילה הפסד 88:55 חד צדדי על הקבוצה הישראלית.


המאמן המאוכזב גיא גודס אמר בסיום: "בדרך כלל אני לא משקר. אמרתי בחדר ההלבשה שאנחנו לא יכולים לשקר, במיוחד לא לעצמנו. היכולת הלא טובה שלנו התחילה מתחילת ההכנות לעונה. אנחנו לא עושים את העבודה נצטרך לבחון מה הסיבות. הפתיע אותי המשחק החד צדדי. הגנתית לא היינו בשום פרמטר. היינו צריכים להיות קשוחים מרוכזים וכל מה שדיברנו לא ביצענו ולכן הנורה האדומה לא נדלקה הערב, אלא הרבה קודם לכן.


המאמן המשיך: "אנחנו רוצים לחזור לליגה כי היא הלחם והחמאה שלנו. לשחק פעמיים בשבוע ברמת האלו זה לא קל – זה לא יהיה פשוט אבל זה מה שיש".




מה לא עבד: "לא היו חסרים לנו רק אנרגיות. התמודדנו נגד קבוצה עם רמת ביצוע מאד גבוהה. הגנתית הם שיחקו בקשיחות. היינו מבולבלים ובדקות הראשונות ספגנו סלים קלים ואיבדנו בטחון. מכאן אנחנו צריכים לצמוח. יהיה קשה ולפעמים וזה יהיה כואב כמו הערב. נצטרך להיות יותר אגרסיביים כי זה הכדורסל היום. מי שרוצה להיות רך שילך לנגן בפסנתר".


"נשחק ביום ראשון נגד מכבי תל אביב שהיא קצת יותר טובה מהיוונים. הקבוצה הזו בראשון היא הקבוצה שיש לנו. זו הקבוצה שלנו. זו הקבוצה שתוביל אותנו לניצחונות בהמשך. נצטרך ללמוד אחד עם השני טוב יותר ובעיקר להיות קשוחים. החיים נרכשים דרך אלימות וחייבים להישאר ברמה לה אנו מכוונים".



"כולנו רצינו שהמשחק יסתיים קצת אחרת". עוז בלייזר מאוכזב (עדי אבישי)


סיים גודס את דבריו: "הסגל הזה יוביל אותנו בליגה ובאירופה ביורוקאפ נשחק עם חמישה זרים ובליגה נשחק עם ארבעה זרים ולפני כל משחק נחליט מי לא יירשם".


קפטן הקבוצה עוז בלייזר: "דיברנו על להיות מוכנים לאינטנסיביות ולרמה האחרת בה נתקל ביורוקאפ. עלינו קצת בשוק. כולנו רצינו שהמשחק יסתיים קצת אחרת. נשאר לנו להישאר יחד לקום מהנוק אאוט שקיבלנו. אין לנו ברירה יש לנו ביום ראשון משחק סופר קשה".


המשיך בלייזר: "ש הרבה נקודות שאנחנו יכולים להשתפר, רובם הגנתית. נעבוד על זה קשה ונתקן. יש לנו הגרלה מאד קשה ואי אפשר לתת למשחק אחד לגרור אותנו למשחק השני. באירופה זה יותר מוכנות לקראת אגרסיביות. יש לנו אנשים שרוצים לעבוד ולהצליח ואני מאמין בחבר'ה שזה מה שיקרה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי