דן שמיר פתח עונה בליגה האוסטרלית עם הפסד 96:91 לסידני

דן שמיר
דן שמיר | Mark Kolbe/Getty Images

ניו זילנד ברייקרס, קבוצתו החדשה של המאמן הישראלי, נכנעה לפיינליסטית העונה שעברה למרות 27 נק' של אקס הפועל חולון סקוטי הופסון ו-21 נק' של אקס עירוני נהריה קורי וובסטר והתחילה את העונה ברגל שמאל

(גודל טקסט)

דן שמיר וקבוצתו ניו זילנד ברייקרס, נחלו היום (שישי) הפסד חוץ 96:91 במשחק הפתיחה של הליגה האוסטרלית (NBL) לסידני קינגס, משחק בו צפו כ-7,000 אוהדים. הברייקרס פתחו את העונה באיחור מכיוון שהם השתתפו במסע הכנה בארה"ב שכלל משחקי ראווה נגד קבוצות מהליגה הטובה בעולם.

משחק ענק של סקוטי הופסון, שקלע 27 נק', לא סייע לשמיר ושחקניו. הופסון, שהצטרף בעונה שעברה להפועל חולון אך נפצע במשחק הבכורה, היה היום המצטיין במשחק. הגארד הנהדר שהספיק לשחק בישראל גם באילת ונהריה, קלט 7 ריב' ויחד עם "הישראלים" לשעבר קורי וובסטר (עירוני נהריה) שקלע בהפסד היום 21 נק' וסק הנרי (מכבי אשדוד) שתרם 12 נק', לא העניקו לשמיר ניצחון על הקבוצה שהגיע בעונה שעבר לגמר, אך בסופה של הסדרה נוצחה. בשורות סידני הצטיין הסנטר אנדרו בוגוט (2.12), שחקן ה-NBA לשעבר ומי שזכה בעונה שעברה בתואר ה-MVP של הליגה, כשקלע 11 נק', הוריד 15 ריב' מסר 5 אסיס' וביצע 5 חסימות.

סוקטי הופסון. פתיחת עונה נהדרת, מבחינה אישית (Mark Kolbe/Getty Images)
סקוטי הופסון. פתיחת עונה נהדרת, מבחינה אישית (Mark Kolbe/Getty Images)

אר ג'יי המפטון בן ה-18, אחד מהשחקנים הצעירים והמבטיחים מי שעתיד להיבחר בחמישייה הראשונה בדראפט הקרוב של ה-NBA, פתח בחמישייה של דן שמיר, שיחק 21 דקות בהן קלע 7 נקודות והוריד 3 ריב'.

שמיר יזכה בקרוב לסיוע ישראלי כשמודי מאור, שהיה בעונה שעברה עוזרו בהפועל חולון ואת העונה הנוכחית פתח כעוזרו של שרון דרוקר, יצטרף אליו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי