צפו בתקציר: הפסד שלישי לראשל"צ, 86:67 ביתי לאנדורה

גיא גודס
גיא גודס | עדי אבישי

קבוצתו של גיא גודס הפסידה בבית מכבי ליריבה מהליגה הספרדית ונקלעה למאזן הבעייתי 3:1 ביורוקאפ. 21 נקודות של אלכס המילטון לא עזרו

(גודל טקסט)

לא כך ציפתה מכבי ראשון לציון לפתוח את עונת היורוקאפ שלה. הערב (שלישי) נערכו משחקי המחזור הרביעי במפעל וגיא גודס וחניכיו, שהשיגו ניצחון בכורה במחזור הקודם על מונאקו, רשמו את הפסדם השלישי בארבעה משחקים, הפעם 86:67 למוראבנק אנדורה מהליגה הספרדית. אלכס המילטון בלט עם 21 נקודות, אך גם יכולתו הטובה לא עזרה למארחת.

קלעו למכבי ראשון לציון: אלכס המילטון 21 נקודות, דריל מונרו 16 (7 ריבאונדים, 3 אסיסטים), ג'ונתן וויליאמס 10, אדם אריאל 9, פרדריק בורדיון 7, ג'ורדן סווינג ועוז בלייזר 2 כל אחד. שותפו ולא קלעו: נמרוד טישמן, נועם דוברת, אלכס צ'וברוביץ', ניב בלול.

מהלך משחק
הרבע הראשון היה שייך כולו לאורחת, שעלתה ליתרון 4:15 בזכות יכולת טובה של מוסה דיאגנה, שקלע 6 נקודות ודוד יילינק שהוסיף 5. חניכיו של גיא גודס פשוט לא הופיעו מבחינה הגנתית והתקפית וסיימו את עשר הדקות הראשונות בפיגור 21:8. עם פתיחת הרבע השני אלכס המילטון נכנס לעניינים והמקומיים החלו לקלוע, אך שלשה גדולה של קלווין האנה קבעה 20:34 לאנדורה. הרכז האמריקאי של ראשון לציון קלע 16 נקודות שמהוות מחצית מהנקודות של הקבוצה בחצי הראשון, אבל הוא לא הצליח להסתדר לבד מול הספרדים, שסיימו את המחצית ביתרון 32:47.

ההפסקה לא ממש עזרה לכתומים, שהמשיכו באותה יכולת גם ברבע השלישי. דריל מונרו התעורר ורשם מספר מהלכים יפים, אבל משחק התקפי נהדר של אנדורה בהובלתו של פרנץ מסנאט, שקלע 13 נקודות הוריד את קבוצתו ביתרון 67:51 לקראת עשר הדקות האחרונות. המילטון המשיך לבלוט בצד של ראשון לציון ולייאפ שלו הוריד את התוצאה ל-59:72 אבל מעבר לכך מכבי ראשון לציון לא הצליחה להתקרב והיא הפסידה . ביום שבת הקרוב הקבוצה תפגוש את הפועל חולון ושלושה ימים לאחר מכן תמריא לגרמניה למשחק מול אולם.

גיא גודס ועוז בלייזר. הפסד נוסף לכתומים ביורוקאפ (עדי אבישי)
גיא גודס ועוז בלייזר. הפסד נוסף לכתומים ביורוקאפ (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי