תוך שבועיים בלבד: גלן רייס ג'וניור נחתך מניו זילנד ברייקרס

גלן רייס ג'וניור
גלן רייס ג'וניור | Anthony Au-Yeung/Getty Images

למרות שמטעם המועדון שבו התאחד הפורוורד עם דן שמיר רק בתחילת החודש מסר כי השחקן מושעה עד להודעה חדשה, הבעלים מאט וולש הבהיר: "נתנו לו הזדמנות והוא אכזב. אין לי ברירה אלה להדיח אותו מהקבוצה"

(גודל טקסט)

דרכו של גלן רייס ג'וניור בניו זילנד ברייקרס קרובה להסתיים שבועיים בלבד אחרי שהחלה. אקס הפועל חולון, שהתאחד עם דן שמיר בקבוצה מהליגה האוסטרלית רק בתחילת החודש הנוכחי ונעצר ביום חמישי האחרון בחשד לתקיפת מבלים בבר באוקלנד, הושעה היום (שני) על ידי הנהלת הקבוצה עד להודעה חדשה. השחקן אמור להתייצב בפני בית הדין ביום רביעי הקרוב.

"אני מכבד את מערכת החוק בניו זילנד ומאמין בלב שלם שכל עוד לא הוכחת כאשם, אתה חף מפשע", אמר בעלי הברייקרס מאט וולש, "עם זאת, ללא קשר לפסיקה שתהיה לאחר שגלן יופיע בבית הדין, אין להכחיש את העובדה שהוא אכזב את המועדון, את האוהדים ואת הציבור הניו זילנדי לאחר ההזדמנות שנתנו לו. תכננתי את הדברים באופן שחשבתי שימנע צרות, אבל טעיתי".

וולש סיפק לרייס טיפול רפואי מקצועי לאחר האירועים, אך הבהיר כי אין מנוס מהשלכות המעשה של השחקן: "בהרבה מובנים, אני מרגיש אחראי לסיטואציה שאין בה מנצחים", הוסיף הבעלים, "גלן הוא כדורסל מוכשר בצורה יוצאת דופן, אבל אני מצפה מהשחקנים שלנו להיות מקצוענים על המגרש ומחוצה לו. אני מרגיש מחויב לעזור לגלן לעמוד בעלויות הלינה ובהוצאות המשפטיות והרפואיות שלו כל עוד הוא שוהה במדינתנו, אבל יחד עם זאת אין לי ברירה אלא להדיח אותו מהקבוצה".


מסתבך סדרתי. גלן רייס ג'וניור (Anthony Au-Yeung/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי