הפועל ירושלים מחכה לאנטוורפן: "אסור לזלזל בה"

עודד קטש
עודד קטש | לירון מולדובן

האדומים מהבירה רוצים להמשיך במומנטום החיובי ולחזור לנצח באירופה אחרי שני הפסדים רצופים, קטש: "הבית מסתמן כצמוד מאוד, חשוב לנצח אצלנו"

(גודל טקסט)

אחרי שני ניצחונות חשובים במפעלים המקומיים, הפועל ירושלים תחזור מחר (רביעי) לליגת האלופות של פיב"א, כשתארח את אנטוורפן הבלגית. האדומים, שהתאוששו מרצף משחקים חלש כשהדיחו את מכבי תל אביב מגביע המדינה וגברו ביום הראשון האחרון על אשדוד בליגה, ירצו לנצל את התנופה החיובית כדי לחזור לנצח גם בזירה האירופית, שבה הפסידו את שני המשחקים האחרונים.

הקבוצה מהבירה ערכה הערב את האימון המסכם שלה לקראת המשחק, שבו המאמן עודד קטש הדגיש עד כמה חשוב לקבוצה שלו לחזור למסלול: "חשוב מאוד, הבית מסתמן כמאוד צמוד. אין משחקים קלים לא בבית ולא בחוץ".

לגבי חשיבות הניצחונות על מכבי תל אביב ואשדוד אמר המאמן: "כמובן שמתייחסים למשחק מול מכבי יותר, אבל זה לא נותן לנו יתרון ואנחנו לא מתחילים ב-0:10 בגלל זה. צריך לבוא לכל משחק ברצינות, כמו שעשינו בגביע, גם כשזה לא משחק נוקאאוט. דאגנו להסביר לשחקנים שלא היו כאן בשנה שעברה שלפעמים גם ההפרשים חשובים, לא רק הניצחונות, אז על אחת כמה וכמה המשחק מחר".

ירושלים רוצה להמשיך בתנופה החיובית (לירון מולדובן)
ירושלים רוצה להמשיך בתנופה החיובית (לירון מולדובן)

האדומים גברו על הבלגים 72:92 בשנה שעברה, במפגש שהתקיים בירושלים, אך נכנעו לאנטוורפן בחוץ. קטש נשאל האם הוא מוכן לחתום על מאזן כזה גם העונה: "קודם כל צריך לנצח בבית. יש להם מאמן אחר ושחקנים אחרים, הם עוד צריכים להוכיח שהם טובים כמו בשנה שעברה, שבה הם עשו הישג יוצא מן הכלל. כולם הרימו גבה כשהפסדנו להם בבלגיה, אבל הם היו יותר טובים מהתוצאות שלהם, כך שאסור לזלזל בהם".

על הבעיה של קבוצתו במשחקי חוץ: "אין משהו שאני יכול לשים עליו את האצבע, הייתה לנו תקופה שבה שיחקנו פחות טוב ופחות בשטף, מקווה שכבר מחר נחזור לזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי