הפסד שני רצוף להפועל חולון בליגת האלופות, 78:72 ללייטקאבליס

טי ג'יי קליין
טי ג'יי קליין | אתר FIBA

הסגולים שמטו יתרון דו ספרתי ופספסו הזדמנות לעלות למאזן חיובי במפעל, למרות ערב מוצלח של מרכוס פוסטר שסיים עם 22 נקודות. ביום ראשון תחכה להם מכבי תל אביב

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)
הפועל חולון רשמה הערב (שלישי) את הפסדה השני ברציפות בליגת האלופות של פיב"א, כשנכנעה 78:72 ללייטקאבליס הליטאית. הסגולים כבר הוליכו בפער דו ספרתי, אבל יכולת לא מספיק טובה במחצית השנייה מנעה מהם לעלות למאזן חיובי במפעל וכעת הם יצטרכו להתאושש במהירות, כיוון שכבר ביום ראשון הם יתארחו בהיכל 'מנורה' למפגש עם מכבי תל אביב.


הסגולים רצו ל-0:10 בפתיחה, היריבה הזעיקה פסק זמן וחזרה ממנו חדה יותר בדרך להפוך את התוצאה ל-14:15 בסיום הרבע הראשון. דקות טובות של פוסטר, קופן ופניני החזירו לחולון את היתרון ובתוספת 7/13 בזריקות לשלוש, הקבוצה של שרון דרוקר ירדה להפסקה ביתרון 29:35.


ברבע השלישי, איבודי כדור של האורחים עזרו לליטאים, שהוסיפו שלשות חשובות כדי להשוות ל-55:55 בתום 30 דקות. התקפת הסגולים נעצרה ברבע האחרון, לייטקאבליס השלימה מהפך ויצאה עם הניצחון בסיום.


קלעו להפועל חולון: מרכוס פוסטר 22 נקודות, ריצ'ארד האוול 15 (13 כדורים חוזרים), טרוי קופן 12, גיא פניני וטי ג'יי קליין 6 כל אחד, מלאקאי ריצ'ארדסון 4, עמית שמחון 3, ראיין תומפסון ושלומי הרוש 2 כל אחד.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי