קטש: "אין כמו טרנט", פלדין: "משחק שיכול לקבוע מי תסיים ראשונה"

עודד קטש
עודד קטש | דני מרון

ירושלים תמריא לאתונה לקראת המשחק נגד אא"ק עם רצף של שישה ניצחונות אך ללא הכוכב הגדול, המאמן: "כל אחד יצטרך להיות קצת כמוהו, יודעים להתמודד עם קהל עוין". על היריבה: "טובה יותר מהסיבוב הראשון"

(גודל טקסט)

 הפועל ירושלים תמריא הערב (שלישי) למשחק מחר נגד אא"ק אתונה במסגרת המחזור התשיעי בליגת האלופות. הקבוצה של עודד קטש נמצאת בפסגה עם מאזן 2:6, בדיוק כמו יריבתה היוונית ומגיעה למשחק בכושר מצוין לאחר שישה ניצחונות רצופים, האחרון שבהם 81:95 על מכבי חיפה. מנגד, טרנט לוקט ייעדר.

 
 
המאמן עודד קטש אמר לקראת המשחק: "כמובן שאנחנו רוצים לנצח, כמו במשחק הראשון. התחלנו את שלב הבתים עם ניצחון באתונה בשנה שעברה. הם יותר טובים מהסיבוב הראשון. אנחנו בהרכב קצת חסר אבל נצטרך לעשות משחק יוצא מן הכלל כדי לנצח".
 

על היעדרותו של לוקט: "אין כמו טרנט, אין הרבה שחקנים כמוהו ובטח לקבוצה שלנו. אין לנו מחליף עם האיכויות שלו. אנחנו צריכים להיות או יותר גבוהים או קצת יותר נמוכים. ננסה לנצל יתרונות אחרים לטובתנו אבל את מה שהוא מביא, מי שמאמן אותו ומי שמשחק איתו – יודע, אלה דברים שלא תמיד הקהל רואים. כל אחד יצטרך להיות קצת טרנט, גם בשבילו אני יודע כמה הוא רוצה שננצח".

טרנט לוקט. "אין עוד שחקן כמוהו" (עדי אבישי)
 

 
המטרה היא לסיים במקום הראשון: "זה נכון, המטרה היא תמיד להיות ראשונים. הבית לא יהיה סגור ולא משנה מה תהיה התוצאה ואני לא נותן לזה גם יותר מדי השלכות, זה עוד מבחן גדול בשבילנו. אני יודע מה זה לשחק באואקה באתונה. פעם אחרונה שחווינו דבר כזה – יד אליהו נגד מכבי ועשינו תוצאה טובה".
 
 
300 אוהדי הפועל ירושלים צפוים לוות את הקבוצה. על הקהל אמר המאמן: "מרגש מאוד, הם תמיד איתנו גם כשהם משחקים במקומות שקשה להגיע אליהם ואני תמיד מזכיר לשחקנים שהם איתנו והשחקנים מחויבים לקהל, הכל זה בשבילם".
 
המפתחות לשמירה על הכושר המצוין של הקבוצה: "מתייחסים לכל משחק לגופו אבל לא הייתי משווה את המשחק הזה לרצף האחרון. לא כל משחק הוא דומה לשני. המשחק יהיה לטעמי מאוד אגרסיבי עם הרבה אמוציות. נצטרך להיות מאוד רגועים, לצלוח כמה ריצות שלהם ולשחק עם הרבה אופי".

שחקני ירושלים חוגגים על חשבון מכבי. בכושר מצוין (דני מרון)

ג'יימס פלדין שבלט עם 27 נק' בניצחון על בנדירמה  אמר: "יהיה משחק קשה מאוד, הם קבוצה נהדרת עם שחקנים נהדרים, בכושר טוב כמונו וקשה לנצח. שם אמנם עשינו את זה בעונה שעברה אך זה בטח לא רלוונטי. ברור שאנחנו רוצים להביא את הפלייאוף לארנה, מגיע לקהל שלנו. אנחנו יודעים שהמשחק הזה יכול לקבוע מי תסיים ראשונה". על הכושר הטוב שלו ברמה האישית אמר: "פחות חשוב איך אשחק אלא שהקבוצה תנצח, אעשה הכל כדי שנצליח".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי