צפו בתקציר: מירוטיץ' להט, בארסה הביסה 63:83 את ריאל בקלאסיקו

ניקולה מירוטיץ'
ניקולה מירוטיץ' | ברצלונה, האתר הרשמי

20 נקודות של הפורוורד הובילו את הקטלונים לניצחון ראשון על היריבה המושבעת העונה ולהשוואת המאזן לזה של הבלאנקוס בפסגת הטבלה. דילייני הוסיף 14, טריי תומפקינס קלע 13 למפסידים

(גודל טקסט)

אחרי שנכנעה לה פעמיים בעונה הנוכחית, בסופר-קאפ וביורוליג, ברצלונה סוף סוף הצליחה לנצח את ריאל מדריד כשהביסה אותה 63:83 הערב (ראשון) בפלאו בלאוגרנה. הקטלונים שרפו את הפרקט מהפתיחה ועצרו את הבלאנקוס על חמש נקודות בלבד ברבע הראשון, מה שהכריע את המשחק בשלב מוקדם.

שחקניו של סבטיסלאב פשיץ' גברו על היריבה המושבעת בעיקר בזכות ההגנה החזקה שמאפיינת אותם העונה והוריד את הלבנים ל-4/21 בזריקות מחוץ לקשת, כשרק שחקן אחד בשורות אלופת ספרד חצה את רף 10 הנקודות. ריאל הצליחה לקזז את ההפרש לשבע נקודות במהלך הרבע השלישי, אך אז הופיע השחקן המצטיין של הערב – ניקולה מירוטיץ', שדאג להשאיר את בארסה על העליונה כל הדרך לניצחון המוחץ.

הקבוצה ממדריד עדיין במקום הראשון בטבלת הליגה הספרדית, אבל הקטלונים עלו למאזן שווה לזה שלהם ויחד עם סראגוסה, שלוש הקבוצות עם 12 ניצחונות ושלושה הפסדים. מירוטיץ' הוביל את קלעי המנצחת עם 20 נקודות, מלקולם דילייני סיים עם 14, קייל קוריק ואדם האנגה תרמו 10 כל אחד. טריי תומפקינס היה היחיד בדו ספרתי בצד של ריאל, עם 13 נקודות.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי