ג'ו אלכסנדר יחמיץ את טורון, דדאס: "הזדמנות להוכיח שאנחנו משתפרים"

ג'ו אלכסנדר
ג'ו אלכסנדר | אודי ציטיאט

הפורוורד נפצע בניצחון על הפועל גלבוע/גליל ויצטרף להאוול ביציע נגד הקבוצה הפולנית. המאמן, שיעמוד למבחן ראשון באירופה: "חשוב לצבור ביטחון לקראת מכבי ת"א, מקווה שהאוהדים יגיעו לדחוף"

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

הפועל חולון, שלא נוצחה מאז הגיע אליה המאמן היווני סטפאנוס דדאס, תחזור מחר (רביעי) למסגרת האירופית למשחק בו תארח את פולסקי טורון הפולנית במסגרת הצ'מפיונס ליג. אחרי שני ניצחונות על הפועל אילת והפועל גלבוע/גליל, זו תהיה הופעת הבכורה של המאמן החדש באירופה על הקווים של חולון.

ג'ו אלכסנדר ייעדר מהמשחק בעקבות מתיחה בשריר התאומים, פציעה אותה ספג במשחק נגד גלבוע/גליל. הוא צפוי להיעדר בין שבוע לשלושה שבועות. גם ריצ'י האוול ממשיך להיעדר משורות הקבוצה, והוא אמור לשוב לשחק ככל הנראה בשבוע הבא. השניים יעדרו גם מהמשחק בשבת הקרובה בה תארח חולון את מכבי תל אביב לה מאזן מושלם בליגה, בעוד חולון טרם נוצחה במסגרת המקומית באולמה.

דדאס התייחס למשחק מחר: "מצפה לנו משחק חשוב מאוד כדי להשאיר לנו סיכוי בהמשך. זאת הזדמנות להמשיך בדרך שהתחלנו, ולהוכיח שאנחנו בתקופה של שיפור והתקדמות".

ריצ'י האוול. יחזור בשבוע הבא (עדי אבישי)
ריצ'י האוול. יחזור בשבוע הבא (עדי אבישי)

"חשוב לנצח את המשחק הזה ולצבור ביטחון גם לקראת משחק הליגה הקרוב נגד מכבי תל אביב, שחשוב לנו מאוד וגם לקהל שלנו", הוסיף המאמן היווני, "אנו מכבדים ומעריכים את טורון, יש להם שחקנים כמו רייט והורנסבי שמנהלים את המשחק בנוסף לשחקנים מקומיים עם הרבה ניסיון. אני מקווה שהאוהדים שלנו יגיעו שוב לדחוף ולתמוך בנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי