תומאס והולנד סחפו את ירושלים ל-74:83 יקר על ראסטה וכטה

שחקני הפועל ירושלים
ג'יימס פלדין עם טיישון תומאס | דני מרון

התפוצצות ברבע השני סידרה לעודד קטש ניצחון חוץ חשוב ומאזן 3:7 בליגת האלופות של פיב"א. הסנטר להט עם 23 נקודות ומאה אחוז מהשדה, הרכש החדש תרם 17 בבכורה האירופית

(גודל טקסט)

אחרי שלושה הפסדי חוץ רצופים בליגת האלופות של פיב"א, הפועל ירושלים השיגה הערב (שלישי) 74:83 חשוב על ראסטה וכטה בגרמניה במסגרת המחזור העשירי, עלתה למאזן 3:7 והשלימה ניצחון כפול על היריבה שעומדת על חמישה ניצחונות וחמישה הפסדים. טיישון תומאס הוביל את המנצחת עם 23 נקודות ו-10 מ-10 מהשדה, כאשר ג'ון הולנד – בבכורה האירופית – סייע לו עם 17 נקודות משלו והחבורה של עודד קטש עשתה צעד נוסף בדרך אל שלב הנוק אאוט.

אחרי רבע ראשון מנומנם שהסתיים ב-17:18 לראסטה וכטה, במהלכו שתי הקבוצות הרבו להחטיא מחוץ לקשת, הפועל ירושלים התפוצצה ברבע השני אותו היא ניצחה ב-17 הפרש וירדה להפסקה עם 29:45, כשהולנד הציג יכולת טובה. בדחיפת הקהל המקומי, ראסטה התעוררה וצימקה ל-61:56 אחרי שתי קליעות רצופות מחוץ לקשת ועודד קטש נאלץ להזעיק פסק זמן ממנו ירושלים חזרה עם זריקה רעה של ג'יימס פלדין. מן העבר השני, ירושלים ביצעה עצירה חשובה בהגנה וג'ייקובן בראון מצא מתחת לסל את עידן זלמנסון, שקבע שבע הפרש בתום הרבע השלישי בסיומן של עשר דקות בהן היא ספגה לא פחות מ-27 נקודות.

את הרבע האחרון החלה ראסטה עם שני סלים בתוך הצבע, אך מי שדאגו לשמור על הירושלמים ביתרון הם הולנד שצלף שלושה נוספת וטיישון תומאס הנפלא שסיפק ארבע נקודות רצופות והוסיף גם חסימה אדירה מן העבר השני. תומאס המשיך להיות האיש המרכזי של עודד קטש בהתקפה ובהגנה ואחרי שתי זריקות עונשין מדויקות שלו, המארחת איבדה כדור סתמי בהתקפה, בראון העניש מן העבר השני והולנד חתם עם סל ועבירה בדרך ל-74:83 חשוב בסיום. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי