נותרה בחיים: חולון קטעה רצף של ארבעה הפסדים עם 86:99 על טורון

גיא פניני, טי ג'יי קליין
גיא פניני, טי ג'יי קליין | FIBA

ליגת האלופות: הסגולים נמנעו מהדחה מוקדמת באירופה תצוגת כדורסל מרשימה מול נועלת הבית. גיא פניני הצטיין (20 נקודות) וחמישה שחקנים נוספים סיימו בדאבל פיגרס. נס ציונה רשמה הפסד אירופי שני ברציפות

(גודל טקסט)

לאחר רצף של ארבעה הפסדים אירופיים רצופים, הפועל חולון אירחה טורון פולסקי למשחק קריטי להמשך העונה בליגת האלופות של פיב"א. הסגולים עמדו במשימה והשיגו ניצחון בכורה באירופה בעידן סטפאנוס דדאס עם 86:99 על הקבוצה הפולנית, שנועלת את הבית. ביורופקאפ: נס ציונה הפסידה 84:81 לקלוז' נאפוקה הרומנית.

הפועל חולון – טורון פולסקי 86:99
חולון פתחה טוב יותר ועלתה ליתרון של 0:5 לאחר שלשה של גיא פניני, והמשיכה לפלוס 4:14 עם זריקה מדויקת של דלגאדו. הפולנים התקשו בהתקפה והמארחת סיימה את הרבע ביתרון 15:26. ברבע השני הפולנים הגיעו למשחק וצמצמו את ההפרש למינוס ארבע בלבד. חולון התעוררה, בעיקר בזכות דקות טובות של מרכוס פוסטר וחולון ירדה למחצית ביתרון 42:50.

חולון פתחה טוב יותר גם את הרבע השלישי ועלתה ליתרון דו ספרתי, אבל הפולנים הורידו את ההפרש לאחר ריצת 0:8. חולון חזרה לעניינים לאחר נקודות של ראיין תומפסון ושלשה של גיא פניני החזירה את היתרון הדו ספרתי, 60:72 לפני הרבע האחרון. המארחת לא הורידה את הקצב של ב-10 הדקות האחרונות, שלשה של גיא פניני קבעה 65:79. חולון סגרה את הסיפור לאחר עוד שלשה של פניני שסיים את המשחק עם 20 נקודות, זה נגמר ב-86:99 מרשים לחולון.

משחק מצוין לגיא פניני (FIBA)

עירוני נס ציונה – קלוז' 84:81
הקבוצה הישראלית רשמה הערב ביורופקאפ הפסד אירופי שני ברציפות וראשון העונה בבית בתום מותחן בלב המושבה. ההתמודדות הלכה צמוד על הסוף, אך אקס מכבי תל אביב דרקו פלאניניץ' העלה את האורחת ליתרון 81:82 כשנותרו 27 שניות לסיום. ג'ף וויטי החטיא מנגד וחטפה בצד השני. לימונד רשם איבוד בשניות הסיום והכתומים ירדו מנוצחים פעם נוספת בשלב הבתים השני. דקוואן קוק בלט אצל נס ציונה עם 15 נקודות, ג'רמי הולוואל הוסיף 14 וגולן גוט תרם 13.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי