בתום דרמה: הפועל ירושלים גברה 102:107 על וולוצלאבק ועלתה לפסגת הבית

ג'ייקובן בראון
ג'ייקובן בראון | אתר FIBA

החבורה של עודד קטש נאלתה לחכות עד שניות הסיום, אך שלשות קלאץ' של ג'יימס פלדין (23 נק') וג'ייקובן בראון (21 נק') קבעו מהפך דרמטי במשחק. ג'ון הולנד הצטיין עם 25 נק', תומאס הוסיף 23

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים צלחה הערב (רביעי) את המשחק החשוב ביותר שלה העונה באירופה עם 102:107 על אנוויל וולוצלאבק ובכך הבטיחה את ראשות בית ב' במסגרת ליגת האלופות של פיב"א.

עוד לפני המשחק הערב בפולין, א.א.ק הפסידה לבנדירמה, במשחק שטרף הרבה מאוד קלפים בבית ב'. כשהיא יודעת שזה המשחק החשוב ביותר שלה העונה באירופה, הקבוצה של עודד קטש הביסה את אנוויל בסיבוב הראשון בין הקבוצות, והערב הוא פתח עם תמיר בלאט, סולימן בריימו, טיישון תומאס, ג'יימס פלדין, וג'ון הולנד בחמישייה, כשג'ייקובן בראון התחיל את המשחק על הספסל.

שתי הקבוצות הציגו הגנות רעות בפתיחת המשחק, כאשר אחוזי הקליעה מהשלוש היו גבוהים מאוד. הולנד היה השחקן החם של הירושלמים בהתמודדות, וכבר ברבע הראשון הוא סיים עם דאבל-פיגרס כשקלע 11 נקודות, אך המארחת הובילה 27:30 בתום עשר דקות.


הולנד. מהמצטיינים במשחק עבור ירושלים (אתר FIBA)

ההגנה הרעה של הקבוצה הישראלית המשיכה גם לרבע השני, אך מנגד התפוצצה מחוץ לקשת. המארחת נהנתה בעיקר מקליעות קלות מטווח של שתי הנקודות (73%), ולמרות 12 שלשות של הפועל י-ם במחצית הראשונה, וולוצלאבק הובילה 54:58 בהפסקה.

קטש כנראה הבהיר לשחקני וכמה המשחק חשוב במהלך המחצית, כי ירושלים רצה ללא הפרעה בדקות הראשונות של הרבע השלישי. פלדין נכנס גם הוא למשחק והפך את המשחק לצמוד מאוד, כשהפער בין הצדדים היה רק נקודה אחת לפני העלייה לרבע המכריע.

הפולנים נלחמו בשיניים על היתרון שלהם במהלך עשר הדקות האחרונות, ולא נתנו להפועל ירושלים לייצר פעם נוספת מומנטום. שלשה קריטית של ריקי לידו, המצטיין בשורות וולוצלאבק כבר קבעה 84:90 למקומיים. בריימו חטף כדור קריטי כשתי דקות לסיום וצימק לנקודה בלבד. שלשה של פלדין כדקה לסיום קבעה 98:98 ורק העצימה את הדרמה הגדולה. בראון הוסיף שלשה נוספת וקבע 100:101 במשחק. שניות הסיום היו מותחות מאוד, אך הקבוצה מישראל יצאה עם כל הקופה. 102:107 בסיום.


בראון. שלשת קלאץ' שלו בסיום (אתר FIBA)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי