חולון שרדה קאמבק ברבע האחרון וגברה 65:67 על מנרסה

טי.ג'יי קליין, אוהדי הפועל חולון
טי.ג'יי קליין, אוהדי הפועל חולון | FIBA

הסגולים הובילו ב-17 נקודות, אך ראו את היריבה הספרדית מצמקת למינוס 2 ורק החטאה של פרס בזריקה המכרעת הבטיחה ניצחון שני רצוף בליגת האלופות של פיב"א. קליין הוביל את הקלעים עם 16

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

הפועל חולון כמעט בעטה בדלי, אך בסופו של דבר השיגה הערב (שלישי) 65:67 חשוב על מנרסה הספרדית במסגרת ליגת האלופות של פיב"א. זהו הניצחון השני ברציפות של הסגולים בזירה האירופית, מה שמפעיל לחץ גדול על אוסטנד הבלגית, שמתמודדת עם קבוצתו של סטפאנוס דדאס על הכרטיס לשלב הבא ומחר תארח את טורק טלקום, מוליכת בית א'.

חולון פתחה פער של 17 נקודות בתחילת הרבע האחרון, אך מאותו שלב ראתה את המארחת יוצאת לריצה של 2:17 שצימקה את התוצאה ל-65:63, 2:19 דקות לסיום. מרקוס פוסטר קלע סל חשוב שהגדיל את ההפרש לארבע ודני פרס קיזז חזרה עם ליי-אפ בצד השני. תשע שניות לסיום, פוסטר החטיא ניסיון לשלשה ופרס חצה את המגרש במהירות כדי להרים זריקה מעבר לקשת שהייתה מנצחת את המשחק עבור הספרדים, אך למזלה של חולון לא נכנסה והסגולים יצאו עם הניצחון.

קלעו להפועל חולון: טי.ג'יי קליין 16 (9 ריבאונדים), מרקוס פוסטר 15, ג'ו אלכסנדר 13 (8 ריבאונדים), יוגב אוחיון וגיא פניני 7 כל אחד, שלומי הרוש 5, טרוי קופיין וראיין תומפסון 2 כל אחד.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי