ירושלים הביסה את פו אורטז 76:98 ועלתה לשמינית הגמר

שלבין מאק
שלבין מאק | אתר FIBA

אחרי מחצית ראשונה צמודה, האדומים מהבירה גמרו עניין עם ריצת 0:13 ברבע השלישי והבטיחו את מקומם בין 16 האחרונות בליגת האלופות של פיב"א. בכורה מעולה לשלווין מאק במפעל, עם 22 נקודות

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים הבטיחה הערב (רביעי) את עלייתה לשמינית גמר ליגת האלופות של פיב"א, עם ניצחון ביתי על פו אורטז. האדומים מהבירה חיברו ניצחון שלישי רצוף בזירה האירופית ושמרו על המקום הראשון בבית ב', הרבה בזכות בכורה מוצלחת ביותר של שלווין מאק במפעל. מחזיקת גביע המדינה תמשיך כעת למפגש עם מכבי חיפה בליגה (ראשון, 18:55) לפני שתארח את סן פבלו בורגוס בשבוע הבא.

קלעו להפועל ירושלים: שלווין מאק 22, ג'ון הולנד 18, טיישון תומאס 12, סולימאן בריימו 10, נמרוד לוי וג'ייקובן בראון (7 אסיסטים) 8 כל אחד, מינדאוגאס קופשאס 7, ג'יימס פלדין 5, בר טימור ותמיר בלאט 3 כל אחד, עידן זלמנסון 2.

שלווין מאק פתח לראשונה בחמישייה וגם קלע את הנקודות הראשונה של ירושלים במשחק, כשהתקפה לאחר מכן הוא מסר אסיסט לבריימו. הולנד פתח טוב וסל שלו העלה את האדומים ל-7:13, אקס הפועל עפולה ג'סטין דנטמון צימק לנקודה בלבד אבל הולנד החזיר בשלשה ובלאט סידר לקופשאס סל ששמר על היתרון הירושלמי. האורחת סגרה טוב יותר את הרבע הראשון ובסיומו השיגה שוויון 20:20.

שלווין מאק. בכורה מוצלחת בליגת האלופות (FIBA)
שלווין מאק. בכורה מוצלחת בליגת האלופות (FIBA)

הצרפתים עלו ליתרון בתחילת הרבע השני עם שלשה של דיאוורה, אבל קופשאס עם דאנק תוך כדי סחיטת עבירה, איזן לאחר שהשלים מהלך של שלוש נקודות. הולנד קלע עוד אחת מעבר לקשת, בראון הוסיף שתיים מהקו וסידר אסיסטים להולנד ותומאס שהגדילו ל-26:34. האורחת השיבה בריצת 0:10 וחזרה להוביל. קליעות עונשין של מאק ובריימו הפכו שוב לטובת האדומים, אבל דנטמון סידר לקורנל דאנק ומיד השווה עם קליעות עונשין. מאק סיים את המחצית הראשונה עם חמש רצופות וקבע יתרון 45:49 בהפסקה.

דנטמון השאיר את הצרפתים צמודים בפתיחת הרבע השלישי ושלשה שלו הורידה ל-54:50, אבל כאן הגיעה ריצת 0:13 של הקבוצה מהבירה בהובלת תומאס שהיה בכל מקום וירושלים סיימה את הרבע ביתרון 58:72, שאחריו המשחק הפך לגארבג' טיים ובעשר הדקות האחרונות האדומים רק הגדילו את ההפרש.

תומאס. היה בכל מקום ברבע השלישי (FIBA)
תומאס. היה בכל מקום ברבע השלישי (FIBA)
עודד קטש. האדומים הבטיחו מקום בשמינית הגמר (FIBA)
עודד קטש. האדומים הבטיחו מקום בשמינית הגמר (FIBA)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי