הפועל ירושלים הוגרלה מול פרישטרי ודיאנדרה קיין

ג'יימס פלדין, עודד קטש
ג'יימס פלדין, עודד קטש | אודי ציטיאט

הקבוצה מאתונה, בה משחקים אייזאה קאזינס ואקס מכבי תל אביב, תתמודד נגד מחזיקת גביע המדינה בשמינית גמר ליגת האלופות של פיב"א. המשחק הראשון ייערך בארנה ב-03 או ב-04 במרץ

(גודל טקסט)

אחרי שסיימה את שלב הבתים של ליגת האלופות של פיב"א במקום הראשון בבית ב' עם 11 ניצחונות ושלושה הפסדים, הפועל ירושלים, שתהנה כמובן מיתרון הביתיות בסדרה של הטובה משלושה משחקים, תפגוש בשמינית הגמר את פרישטרי אתונה היוונית, במדיה משחק אקס מכבי תל אביב דיאנדרה קיין ואקס הקבוצה מהבירה אייזאה קאזינס, שלא צפוי לשחק בשל פציעה.

המשחק הראשון ייערך כאמור בארנה בירושלים ב-03/04.03, כשימים ספורים לאחר מכן (08.03) מצפה לקבוצה של עודד קטש קרב מסקרן מול מכבי תל אביב במסגרת הליגה. ב-10/11.03 היא תצא לאתונה למשחק השני בסדרה, כשבמידת הצורך המשחק השלישי יתקיים שבוע לאחר מכן.

אם הפועל ירושלים תעשה את המוטל עליה ותעבור את הקבוצה היוונית, היא תפגוש ברבע הגמר את המנצחת בסדרה בין בורגוס הספרדית לססארי האיטלקית. חצי גמר המפעל ייערך בתחילת חודש מאי כשעלייה של ירושלים לפיינל-פור תוביל לכך שהיא תארח את המשחקים, מה שכמובן אמור להגדיל את סיכוייה להניף את התואר.

פרישטרי אתונה, אולי היריבה הטובה ביותר שירושלים הייתה יכולה לקבל, ניצבת במקום הרביעי בטבלת הליגה היוונית והיא העפילה לשלב שמינית גמר ליגת האלופות של פיב"א לאחר שמונה ניצחונות ב-14 משחקים. מעבר לקיין וקאזינס, סטיב גריי הוא השחקן הבולט של יריבת ירושלים העונה במפעל עם 12.1 נקודות בממוצע למשחק.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי