קטש החמיא: "מקל אוהב שיש עליו אחריות". צפו בחגיגות

נבחרת ישראל בכדורסל
נבחרת ישראל בכדורסל | איגוד הכדורסל

מאמן נבחרת ישראל שיבח את הגראד, שקלע 11 נקודות והוסיף עשרה אסיסטים ב-71:75 הדרמטי בפולין: "לא סתם הוא הקפטן שלנו". על כך שאבדיה וכהן יחזרו מול רומניה: "אי אפשר לוותר עליהם"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל פתחה הערב (חמישי) ברגל ימין את קמפיין מוקדמות יורובאסקט 2021, כשגירדה 71:75 דרמטי בחוץ מול פולין. ללא יובל זוסמן (פצוע) ,דני אבדיה וג'ייק כהן (נמצאים עם מכבי תל אביב בוולנסיה), גל מקל ששב לסגל לקח אחריות ובלט עם 11 נקודות ועשרה אסיסטים. ביום שני יארחו עודד קטש וחניכיו בדרייב אין את נבחרת רומניה, כאשר ניצחון יקרב אותם להבטחת הכרטיס לטורניר היוקרתי.

קטש המרוצה החמיא בסיום למקל: "לא סתם גל הוא הקפטן של נבחרת ישראל, מהיכרותי איתו הוא מאוד אוהב משחקים מהסוג הזה, כשהאחריות עליו ובמרבית המקרים הוא גם מספק את הסחורה. עשינו פה ניצחון מכובד, יפה וחשוב במקום שלא קל לשחק בו, ומאמנים רבים יסכימו איתי על כך. יש שם שחקנים מהסגל שלא מזמן סיים במקום השמיני בעולם, כך שלא צריך לזלזל בהישג שלנו".

על כך שדני אבדיה וג'ייק כהן יעמדו לרשותו במשחק החשוב מול רומניה, אמר קטש: "על מי נוותר? נחכה ונראה. ג'ייק ודני הם שחקנים שאי אפשר לוותר עליהם. קודם כל נתאושש ונראה מי יהיה בכושר הכי טוב".

מקל הוסיף: "שמחים ומרוצים שהתחלנו את הקמפיין עם אחלה של ניצחון. שלטנו ברוב המשחק, שהתאפיין בהרבה עליות וירידות. עכשיו אנחנו צריכים להתרכז במשחק מול רומניה, כי המטרות שלנו עדיין רחוקות. התחלנו ברגל ימין, גילינו אופי ואנחנו שמחים על כך מאוד. כולנו ראינו איזו נבחרת טובה פולין במונדובאסקט, כך שזה ניצחון גדול עבורנו".


נבחרת ישראל בפולין (איגוד הכדורסל)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי