Sport1 Banner

ירושלים גברה על פריסטרי ביוון, תפגוש את בורגוס ברבע הגמר

ג'יימס פלדין
ג'יימס פלדין | דני מרון

למרות רבע שלישי נוראי, קטש וחניכיו השיגו 73:79 באתונה, השלימו 0:2 בסדרה והם יתמודדו מול היריבה מספרד בשלב שמונה האחרונות. בראון (25 נק') ופלדין (24 נק') בלטו

(גודל טקסט)

לעיני יציעים ריקים בשל התפשטות נגיף הקורונה ואחרי שניצחה את המשחק הראשון שנערך בארנה, הפועל ירושלים העפילה הערב (רביעי) לרבע גמר ליגת האלופות של פיב"א אחרי 73:79 אצל פריסטרי באתונה ו-0:2 חלק בסדרה. בשלב שמונה האחרונות החבורה של עודד קטש תפגוש את בורגוס החזקה, שגברה 0:2 על ססארי האיטלקית. בעוד משחק הליגה הקרוב של ירושלים מול מכבי ראשון לציון ייערך ללא קהל בגלל הקורונה, הליגה הספרדית השביתה הערב את כל המשחקים לשבועיים ולא ברור באיזה מצב – אם בכלל – בורגוס תגיע לישראל.

ג'ייקובן בראון הוליך את קלעי הפועל ירושלים עם 25 נקודות ותשע מ-11 מקו העונשין, אך האיש של עודד קטש הערב היה ג'יימס פלדין שפתח את המשחק בסערה ותרם 24 נקודות. למרות רבע שלישי נוראי בו קלעה רק שבע נקודות, ירושלים עשתה את שלה ובשלב הבא, מול היריבה מהמקום התשיעי בליגה הספרדית, היא תצטרך לשמור על יכולת גבוהה לאורך יותר דקות.

בהובלת פלדין שהגיע למשחק חם במיוחד וקלע 10 מתוך 12 הנקודות הראשונות, ירושלים עלתה ל-7:12 בפתיחה, בה שתי הקבוצות הרבה להחטיא מחוץ לקשת. בסיומו של רבע ראשון שלא התעלה לרמה גבוהה במיוחד, הקבוצה מהבירה ביתרון 11:17. הרבע השני כבר היה אופרה אחרת, כשירושלים התפוצצה עם 17:29 וירדה לפסקה עם 28:46 מבטיח.

בפתיחת המחצית השנייה פריסטרי הבינה שזה עכשיו או לעולם לא והעלתה הילוך. ההפרש, שעמד בשיאו על 22 נקודות לטובת ירושלים, ירד לשבע בלבד. גם פסק זמן שהזעיק המאמן עודד קטש לא עזר וזה בסך הכל 47:53 לירושלמים, שנרדמו וקלעו שבע נקודות בלבד במהלך כל הרבע השלישי. הקבוצה מהבירה החלה את הרבע האחרון בצורה טובה  וחזרה להוביל בפער דו ספרתי הודות ליכולת טובה של טיישון תומאס, ג'ייקובן בראון וכמובן פלדין הנהדר. בדקות שנותרו פריסטרי רק צימקה, וזה 73:79 לאורחת בדרך לשלב הבא.

 

עוד באותו נושא: ליגת האלופות

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי