הולנד: "אני עצוב כי הרגשתי שיש לנו סיכוי לזכות בליגת האלופות"

ג'ון הולנד
ג'ון הולנד | מאור אלקסלסי

פורוורד הפועל ירושלים הביע צער על עצירתו של המפעל האירופי בו השתתפו האדומים, עקב התפשטות הקורונה. מחר: הנהלת ליגת האלופות תתכנס ותדון בעתיד העונה

(גודל טקסט)

רשימה ארוכה של תחרויות ומפעלים בענפי הספורט השונים בוטלו בחודש האחרון בעקבות התפשטות הקורונה, ביניהם ליגת האלופות של פיב"א, בה השתתפה הפועל ירושלים. האדומים הספיקו להעפיל לשלב רבע הגמר אחרי ניצחון כפול על פרישטרי היוונית והיו אמורים לפגוש את בורגוס כשניצחון היה מעניק להם את הזכות לארח את הפיינל פור של המפעל, אך המגיפה שפקדה את העולם כולו עצרה את התכניות. ג'ון הולנד, פורוורד הקבוצה מהבירה, דיבר עם "יורוהופס" על הסיטואציה המצערת.

"זה חוסר מזל אבל הפוקוס העיקרי תמיד צריך להיות על בריאות השחקנים והקהילה כולה", אמר הולנד, "אני עצוב כי באופן אישי הרגשתי שהיה לנו סיכוי גדול לזכות בליגת האלופות. כשחקן אתה לא זוכה לשחק הרבה עונות וכשלוקחים לך אחת זה אובדן גדול, אבל כל השנה הזו הייתה תזכורת אחת גדולה לכך שיש דברים גדולים יותר מכדורסל".

הנהלת ליגת האלופות של פיב"א תדון מחר (שני) בעתיד העונה כשתתכנס לישיבה מקוונת. ברמה התאורטית, קברניטי המפעל מקווים להשלים את העונה ושואבים אופטימיות מהעובדה ששבועיים בלבד יספיקו על מנת לערוך את כל המשחקים. יחד זאת, הם יצטרכו לקחת בחשבון שבחלק מהליגות המקומיות כבר התקבלה החלטה לבטל את הליגות ולשחרר את השחקנים. כך או כך, החלטה סופית לא צפויה להתקבל בישיבה מחר.

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

To be continued…

A post shared by John Holland (@mrhollandsopus) on


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי