דיווח: הפועל ירושלים מתנגדת להצעה לערוך פיינל 8 בישראל

ג'ייקובן בראון
ג'ייקובן בראון | דני מרון

על פי התקשורת היוונית, האדומים לא הסכימו לרעיון שהעלה בעלי א.א.ק אתונה: הכרעת ליגת האלופות של פיב"א בטורניר בין שמונה הקבוצות שנותרו, בסוף ספטמבר-תחילת אוקטובר

(גודל טקסט)

בדרך לפתרון? לפי דיווח שפורסם אתמול (שני) בתקשורת היוונית, ליגת האלופות של פיב"א, שנעצרה גם היא בעקבות התפשטות נגיף הקורונה, עשויה לשוב לפעילות רגע לפני פתיחת עונת 2020/21. הרעיון שעלה הוא לקיים את שלבי ההכרעה במתכונת של פיינל 8, שייצא לדרך ב-29 בחודש ספטמבר ויסתיים ב-4 באוקטובר.

ביוון נכתב כי הרעיון זכה לתמיכת הנוכחים באוותו דיון, מלבד הפועל ירושלים ונימבורק הצ'כית. עוד נכתב כי המטרה היא לערוך את הטורניר בבירת ישראל ירושלים, שם היה אמור להתקיים הפיינל-פור של המפעל. אז למה רק בספטמבר? בהנהלת הליגה לא רוצים לקיים את האירוע ללא קהל, ומעריכים שעד התאריך המדובר המגיפה תחלוף ותותר כניסת אוהדים. הבעיה: סגלי הקבוצות צפויים להשתנות בצורה משמעותית, כמידי שנה במהלך הקיץ.

כידוע, הפועל ירושלים, אחת המועמדות הבולטות לזכייה במפעל, היא אחת משש קבוצות שכבר העפילו לשלב רבע הגמר, יחד עם בורגוס, טורק טלקום, א.א.ק אתונה, נימברוק וסראגוסה, כאשר על שני הכרטיסים הנותרים לשלב שמונה האחרונות נאבקות טנריפה, אוסטנד, ניז'ני נובגורוד ודיז'ון.

עודד קטש. הפועל ירושלים תצליח לשמור על הכוכבים שלה עז סוף ספטמבר? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי