מנכ"ל הפועל י-ם אישר: ישנם מגעים לאירוח הפיינל 8 בירושלים

גיא הראל
גיא הראל | אודי ציטיאט

גיא הראל התייחס לאפשרות שליגת האלופות תוכרע בישראל, כפי שתוכנן לפני פרוץ המגיפה: "שוחחתי עם מנכ"ל ה-BCL לגבי אירוח הטורניר בספטמבר. מדובר בעיכוב ולא יותר. מקווה שנצליח לשחק כדורסל העונה"

(גודל טקסט)

מנכ"ל הפועל ירושלים, גיא הראל, הפיח היום (רביעי) תקווה באוהדים האדומים כשאישר בחשבון הטוויטר שלו כי בין המועדון מהבירה לראשי פיב"א מתנהלים מגעים לאירוח משחקי ההכרעה של המפעל בהיכל פיס ארנה. כזכור, פיב"א הודיעה לפני כשלושה שבועות כי ליגת האלופות תוכרע בטורניר פיינל 8 שמתוכנן להיערך בין ה-30 בספטמבר ל-4 באוקטובר, כמובן בכפוף לכך שמגיפת הקורונה תחלוף, זאת לאחר שהתכנית המקורית הייתה שהפיינל 4 של המפעל יתקיים בבירת ישראל.

הראל פרסם תמונה וכתב: "מה שיש בארגזים האלה זה תאורת הלדים שהגיעה לפיס ארנה השבוע והוזמנה לקראת הפיינל 4. השקעה כספית גדולה מאוד של העירייה (תודה לראש העיר), חברת אריאל שיגעו את כל העולם לעמוד בזמנים (עמדו), המאמן והשחקנים עשו את חלקם ורק הווירוס שיבש את התוכניות. הייתה אתמול שיחה ארוכה עם מנכל ה-BCL לגבי האירוח של הטורניר בספטמבר. מה שאני בעצם רוצה להגיד – מדובר בעיכוב ולא יותר. אני עוד מקווה שנצליח לשחק כדורסל העונה ומבטיח שנמצה את כל האפשרויות (הזוי? אופטימיסט). אבל בכל מקרה כשהחיים יחזרו, לספורט תהיה משמעות גדולה מאוד בחיים של כולנו. ואנחנו נהיה פה להמשיך מאיפה שעצרנו".

כזכור, מחזיקת גביע המדינה העפילה לשלב רבע הגמר של ליגת האלופות לאחר ניצחון 0:2 בסדרה נגד פריסטרי היוונית, שבה שני המשחקים נערכו ללא קהל זמן קצר לפני שענף הכדורסל הושבת בשל מגיפת הקורונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי