קלויארו מועמד לפנרבחצ'ה, דיברתולומאו חזר לאימונים

קלויארו
קלויארו | דני מרון

דיווח: פורוורד מכבי תל אביב על הכוונת של הטורקים, גם באסקוניה אוזכרה כקבוצה שעוקבת אחריו. הגארד, שנפצע בחודש דצמבר האחרון, כשיר וישחק כשהליגה תתחדש

(גודל טקסט)

קבוצות הכדורסל באירופה ממשיכות לתכנן את העונה הבאה וחרושת ההשערות לגבי שחקנים שצפויים להיות בתנועה גוברת. אחד כזה הוא אנג'לו קלויארו, אשר לגביו דווח היום (רביעי) כי הוא אחד המועמדים הבולטים להצטרף לפנרבחצ'ה בעונה הבאה. כזכור, עונת הכדורסל בטורקיה הסתיימה רשמית בשבוע שעבר.

עוד בקיץ שעבר קלויארו עורר עניין בטורקיה, אז זה היה אצל אנאדולו אפס שמאמנה ארגין עתמאן הודה בזמנו כי הקבוצה עוקבת אחרי פורוורד מכבי תל אביב, לפני שזו מימשה את האופציה על האמריקאי. קלויארו נמצא בישראל וישחק עם הצהובים כשליגת העל תתחדש בחודש הבא, אך אינו צפוי להמשיך בעונה הבאה. קבוצה נוספת שעוקבת אחריו, על פי הדיווחים, היא באסקוניה הספרדית שמחפשת מחליף לשאבון שילדס.

קלויארו היה עם רגל וחצי מחוץ למכבי תל אביב למעשה, זאת מכיוון שיאניס ספרופולוס לא הצליח למצוא לו מקום ברוטציה בתחילת העונה הנוכחית והעדיף לתת לשחקן לעבור לקבוצה שבה יקבל דקות. אלא שהפציעות שפקדו את אלופת ישראל במהלך העונה פתחו את הדלת לקלויארו, שלקח את ההזדמנות בשתי ידיים ושיחק תפקיד משמעותי בהעפלת הצהובים לפלייאוף היורוליג לראשונה מזה חמש שנים. ב-18 משחקים, הוא רשם ממוצעים של 5.6 נקודות ו-2.8 ריבאונדים.

קלויארו. מעורר עניין בטורקיה (עדי אבישי)
קלויארו. מעורר עניין בטורקיה (עדי אבישי)

בנושא אחר, מכבי תל אביב קיבלה היום בשורות טובות לקראת חידוש הליגה (או היורוליג, תלוי היכן הקבוצה תשחק): ג'ון דיברתולומאו חזר לאימונים ויעמוד לרשות יאניס ספרופולוס כשהצהובים יחזרו אל הפרקט. כזכור, דיברתולומאו קרע את שריר החזה בחודש דצמבר ונותח בעקבות כך, מה שאמור היה להשאיר אותו מחוץ למגרשים עד העונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי