עקב בעיות ברכיים: מילאן מצ'באן פרש מכדורסל בגיל 30

מילאן מצ'באן, מייק באטיסט
מילאן מצ'באן, מייק באטיסט | David Ramos/Getty Images

פורוורד מכבי תל אביב לשעבר, שענד את סרט הקפטן בנבחרת סרביה וזכה עמה במדליית כסף אולימפית, נכנע לפציעות והודיע כי הוא עוזב את המשחק: "מודה לכל מי שהשפיע על הקריירה שלי"

(גודל טקסט)

אקס מכבי תל אביב וקפטן נבחרת סרביה לשעבר, מילאן מצ'באן, הודיע היום (שני) על פרישה מכדורסל מקצועני באמצעות חשבון הטוויטר שלו. הפורוורד, בן 30 בלבד, הסביר שבעיות ברכיים מונעות ממנו להמשיך לשחק.

"הלב שלי היה רוצה לשחק לנצח, אבל הברכיים לא עומדות בזה יותר", כתב מצ'באן, "הכדורסל נתן לי הכל ואני נתתי את כולי בשביל המשחק. רוצה להודות לכל מי שהשפיע על הקריירה שלי, הכבוד הכי גדול לספורטאי הוא להשתייך לנבחרת הלאומית ולמועדונים גדולים שמתחרים ברמה הכי גבוהה. הגשמתי את חלומות הילדות שלי, זכיתי בתארים ומדליות רבים והפכתי לקפטן הנבחרת. אישאר חלק מהמשחק, אך בתפקיד אחר. ניפגש!".

לפני כמעט עשור, בדצמבר 2010, מצ'באן (2.06) הגיע למכבי תל אביב כשהוא מסומן כאחד משחקני הפנים המבטיחים בכדורסל האירופי וחתם על חוזה לארבע וחצי שנים, אך בסופו של דבר שיחק במדים הצהובים פחות משנה. הסרבי היה לאלוף בארצו, באיטליה, בטורקיה ובגרמניה. יחד עם חבריו לנבחרת, הוא זכה במדליית הכסף במשחקים האולימפיים בריו 2016 וביורובאסקט 2009 ו-2017, כאשר באחרון, כאמור, שימש כקפטן.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי