מקל: "חודשיים אסור היה לצאת מהבית, הייתי רץ בחניון התת קרקעי"

גל מקל
גל מקל | אוניקאחה מלאגה, האתר הרשמי

רכז מלאגה הצטיין במשחק החזרה מהפגרה ובראיון ב-103FM סיפר על המחמאות בתקשורת, החודשים הקשים כשהמגפה הייתה בשיאה וגם על עתידו: "כיוון חיובי מצד הקבוצה"

(גודל טקסט)

בשבוע הראשון של מרץ הגיע גל מקל לספרד וחתם על חוזה במלאגה, ששאלה אותו מרג'יו אמיליה האיטלקית עד תום העונה. הרכז הישראלי ציפה לסייע לקבוצתו החדשה בליגה וכמובן שביורוקאפ, שם מלאגה מדי שנה מתמודדת על זכייה במפעל, אולם כשבוע לאחר מכן פרצה המגפה והעונה הושבתה עד הודעה חדשה.

השבוע שבה הליגה הספרדית לפעילות במסגרת טורניר הכרעה שיימשך כשבועיים, והישראלי היה ממצטייני המחזור, כאשר ב-23 דקות על הפרקט מסר עשרה אסיסטים וקלע חמש נקודות כדי להוביל את מלאגה ל-70:83 על טנריפה. הערב (חמישי) הוא התראיין בתכנית הספורט של 103FM וסיפר על השבחים בתקשורת הספרדית, כיצד היה לשוב אחרי כשלושה חודשים וגם התייחס לעתידו בקבוצה. מחר, אגב, הוא כבר יעלה לפרקט פעם נוספת ויפגוש עם מלאגה את ברצלונה (19:25 בספורט3).

המשחק הראשון אחרי פגרת קורונה: "זה היה משחק טוב. אתה לא באמת יודע למה לצפות אחרי תקופה כל כך ארוכה בלי לשחק והגענו ישר למאני טיים, בלי משחקי הכנה או אפשרות לבחון את עצמנו ואנחנו שמחים שככה התחלנו נגד קבוצה חזקה – ומחר כבר משחק עוד יותר קשה נגד ברצלונה".

אם הוא יישאר במלאגה: "אני מאוד רוצה להמשיך. זה מועדון גדול וגם אני ששיחקתי ברמות הכי גבוהות מאוד התרשמתי מהמועדון – זה מקום הצגה גם בכל הקשור לעיר, מסורת, אוהדים. זו אולי לא ברצלונה או ריאל, אבל היא ברמה של ולנסיה ובאסקוניה ואני באמת רוצה להישאר ונראה מה יהיה. אני יודע שגם מצד הקבוצה הכיוון הוא חיובי, אבל כרגע לא נכון לי לחשוב על זה".


גל מקל (באדיבות האתר הרשמי של מלאגה)


ההכנה לחזרת הליגה
: "הקבוצה עשתה עבודה מצוינת כדי להכניס אותנו לקצב. התחלנו לפני 5-6 שבועות באימונים אישיים, אחרי 10 ימים עברנו לאימונים בקבוצות קטנות ללא מגע ומאז אנחנו כבר מתאמנים כרגיל. לדעתי לא היו משחקי אימון גם בגלל המגבלות כי לא פשוט לנסוע בין עיר לעיר ואני גם לא חושב שקבוצות רצו להעמיס יותר מדי לקראת תקופה של חמישה משחקים בעשרה ימים – אם עולים לפיינל פור אז אפילו שבעה משחקים בשבועיים".

מצבו אחרי ארבעה חודשי בידוד: "פחות או יותר מתחילת מרץ אנחנו בבידוד. היו חודשיים לא פשוטים שאסור היה לצאת מהבית ועשיתי מה שאפשר כולל לרוץ בחניון התת-קרקעי, אבל זה לא דומה לכדורסל. על המגרש לא היה פשוט בהתחלה ואנחנו עדיין עם הרבה חלודה, אבל התנאים זהים בכל הקבוצות וזה מה שיש".

עוד באותו נושא: אוניקאחה מלאגה, גל מקל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי