מלאגה בטירוף גל מקל: "פותח לנו פתח תקווה"

גל מקל
גל מקל | אוניקאחה מלאגה, האתר הרשמי

לפני משחקה של הקבוצה נגד ברצלונה הערב (19:25 בספורט3), בתקשורת המקומית החמיאו בענק לרכז הישראלי שחילק 9.5 אסיסטים בממוצע בשני משחקים הראשונים. חברו לסגל: "הוא גאון כדורסל"

(גודל טקסט)

אוניקאחה מלאגה תנסה להשיג ניצחון שני בטורניר סיום העונה בספרד כשתפגוש את ברצלונה הערב (שישי, ישיר בספורט3 החל מ-19:25) ובדרום ספרד לא מפסיקים להתלהב מגל מקל, שהרשים בגדול בשתי ההופעות הראשונות שלו במדים הירוקים. טור דעה באחד האתרים בתקשורת המקומית קיבל את הכותרת "גל מקל פותח לנו פתח תקווה", בהתייחס לעיר הולדתו של הרכז הישראלי, שחילק 9.5 אסיסטים בממוצע בצמד משחקיו הראשונים בקבוצה.

כותב הטור הדגיש את האיכויות של מקל וציין כי הוא עונה בדיוק על הצורך במנהל משחק שהיה חסר למלאגה עוד מעט עזיבתו של הסמל קרלוס קבסאס, אי שם ב-2009: "עשרות רכזים הוחתמו מאז ואף אחד מהם לא תפקד כמו הישראלי", נכתב. קפטן נבחרת ישראל זכה למחמאות על ההסתגלות המהירה שלו לשיטה של המאמן לואיס קאסימירו ועל כך שהוא הופך את חבריו לטובים יותר, כיוון שכפי שאמר בעצמו, "אני רכז טהור שמעדיף לתת אסיסט מאשר לקלוע סל" – בדיוק מה שהיה חסר לקבוצה כדי להשליט סדר במאגר הכישרונות שלה, כך נאמר בטור, שנחתם בתקווה כי מקל יישאר בעונה הבאה.

כזכור, ביום רביעי האחרון הישראלי בן ה-32 רשם 10 אסיסטים ו-5 נקודות בניצחון 70:83 על טנריפה. גם חברו לקבוצה, הפולני אדם ואצ'ינסקי, החמיא לו בענק: "גל מקל הוא גאון כדורסל, לא פחות", אמר הפורוורד, "יומיים אחרי הצטרפותו הוא כבר הכיר בעל פה את כל התרגילים והיום הוא מריץ אותם 'על עיוור'. זכות גדולה לשחק איתו". 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי