נס ציונה ניצחה 80:94 את הוד השרון ועלתה ל-1:2

זילברשטיין. זר רביעי מסקרן
זילברשטיין. זר רביעי מסקרן | צילום: עדי אבישי

חצי גמר הפלייאוף: הכתומים של זילברשטיין ניצחו בזכות הגנת ברזל בחצי הראשון ותצוגת קליעות של סטולרו (20 נק' ב-6 מ-8 ל-3)

(גודל טקסט)
המשחק השלישי בסדרות חצי גמר הפלייאוף בליגה הלאומית בכדורסל נערך היום (שישי). במשחק המוקדם ניצחה עירוני נס ציונה 80:94 את מכבי הוד השרון ועלתה ל-1:2 בסדרה. בכפר סבא, הפועל באר שבע גברה 83:75 על הפועל המקומית, והיא ביתרון 1:2. באר שבע תוכל לחגוג עלייה לגמר במשחק הבא בקונכייה ברביעי הקרוב.

 

עירוני נס ציונה – מכבי הוד השרון 80:94 (1:2 בסדרה)

הכתומים התאוששו במהירות מההפסד במשחק הקודם, שהיה ההפסד הראשון שלהם בפלייאוף, והציגו הגנת ברזל שעצרה את האורחים על 31 נקודות בלבד במחצית הראשונה. הקבוצה של חנן הירשוביץ עוד ניסתה לחזור ברבע השלישי, אבל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי. עידו סטולרו להט אצל המנצחים עם 20 נק' (6 מ-8 ל-3), גיל אמיתי המשיך את היכולת מהמשחק הקודם והוסיף 17. מנגד, כרמל בוכמן נבלם על שתי נקודות, והשרונים ינסו להשאיר את הסדרה בחיים במשחק הבית ביום רביעי.

 

הפועל כפר סבא – הפועל באר שבע  83:75 (2:1 בסדרה)

 החבורה של יניב בורגר השיגה ניצחון חוץ ראשון בסדרה והיא רחוקה משחק אחד בלבד מהעפלה לגמר, בדרך אולי לעלייה לליגת העל. ב"ש השתלטה על המשחק ברבע הראשון עם 15:30 בסיומו, כפ"ס ניסתה להתקרב, אך לא ממש הצליחה. ג'ייסון וויליאמס הצטיין אצל האורחים עם 20 נקודות, כשמנגד 27 נקודות של עדי כהן-סבג לא עזרו למקומיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי